A Las Vegas-i Nagydíj hetén jelentette be a General Motors, hogy Cadillac márkájuk révén immár nem csak partnerszinten állnak az Andretti esetleges Forma-1-es projektje mellé, de 2028-tól a motorokat is ők biztosítanák az amerikai csapatnak.
Mindez persze még mindig a levegőben lóg: a Nemzetközi Automobil Szövetség már zöld utat adott az Andretti-projektnek, az F1 azonban vonakodik a 11. csapat kérdésének eldöntésétől.
Las Vegasban a csapatfőnököket ismét szembeállították a tényekkel, melyek változtak a GM bejelentésének köszönhetően: az eddigieknél is rosszabbul venné ki magát, ha elutasítanának egy, már több helyen is bizonyított, nagy múltú csapatot, mellyel egy autómárka is megjelenne.
A vélemények azonban vajmi keveset változtak. „Minden egyes motorszállítót üdvözlünk az F1-ben” – mondta Frederic Vasseur, a Ferrari csapatfőnöke. „De ez nem ugyanaz, mint egy 11. csapat. Két külön kérdés.”

James Vowles, Toto Wolff és Frederic Vasseur
„A GM nagy játékos, ez kétségtelen, és úgy gondolom, hogy ha azt mondják, 2028-ban csatlakozni akarnak, akkor komolyan mondják” – ezt már Toto Wolff Mercedes-vezér válaszolta a felmerülő témára. „Látnunk kell azonban, hogy a jogtulajdonos elég jó jelentkezőnek tartja-e vagy sem.”
Míg az előbbiek kerülgették a forró kását, addig James Vowles nyíltan kijelentette, a Williamsnél a pénzkérdés igenis sokat nyom a latba ebben a témakörben. A csapatfőnök szintén szívesen látná a GM-et, az F1 számára hasznos cégnek tartja, de a nézetei nem változtak. „Még mindig a Williams pénzügyeiről van szó, erre fókuszálok.”