Vezess
B:
562.0 Ft
D:
573.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Kováts Olivér
Kegyetlen, több mint 600 lóerős vadállattá alakítottak egy Bogarat
Kováts Olivér
Újra Ferrarit vezet Alonso, nem is akármilyet – tátva maradt a rajongók szája
Fehér Patrik
Verstappen kihasználja, hogy kirúgták csapattársát
Aranyi Péter
Az útdíjemelés elhalasztását kérik a fuvarozók
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
562.0 Ft
D:
573.0 Ft
Címoldal
autóteszt
#autóteszt
Kovács Miklós
A klasszikus autók egyik utolsó példánya a Mazda6
Autóipari szemmel már öreg, kifutó típus, de 2021-ben ez még a Mazda6 előnyére is válhat.
Földes Attila
Turbó és hibrid hajtás nélkül is van még élet - Hyundai i20 teszt
A turbó- és hibridőrületben itt egy szívómotoros kisautó, ami még SUV-nak sem akar látszani. Nézzük, milyen szuperképessége van a túléléshez...
Szörényi András
Audi Q5 - 20 millióból nincsen luxusautó
Furcsa ezt írni egy listaáron 20 millió forint feletti autóról, de a józan dízellel a Q5 arra tanít, hogy némi lemondás nem keseríti meg az életet...
Szörényi András
Nem viccelt a Hyundai az új hibrid Tucsonnal
Választani is nehéz, annyiféle hajtással érkezett a magyar autópiacra az új Hyundai Tucson. Mi a teljes hibridet kértük el először a merészen más...
Szörényi András
Hibridhajtás, olcsóbban: ne várj sokat a 48 volttól!
Kisegítő hibridrendszerrel és az erősebbik háromhengeressel járt nálunk a Ford Focus. Túl sokat ne várjatok a 48 voltos hibridtől.
Szörényi András
Ilyennek kell lennie egy francia autónak
Van baja bőven, de a Citroënnek a C3-ban sikerült modern felfogásban tálalni mindazt, amit az autóépítés francia módjában szeretni lehet.
Vezess
2020 legjobb autói - szerintünk
Szerencsések vagyunk, mert a munkánk olyan élményt ad, amilyet csak keveseknek. A legjobb autókat vezethetjük! Melyek is voltak ezek 2020-ban? Itt a...
Szörényi András
Mit tudhat 16 millióért egy SEAT Tarraco?
Ezúttal sportfutóművel és a 190 lóerős TDI-vel járt a Vezessnél a Kodiaqnál szerethetőbbnek, a Tiguan Allspace-nél egyedibbnek szánt SUV. Nem ez lesz...
Szörényi András
Ez az a szívómotor, ami nagyon hiányzott Magyarországról
Attól, hogy valamire sokan esküsznek, nem biztos, hogy az jó is. Az i30-ban a Hyundai visszahozta a szívó benzinest, amire annyian vágynak manapság....
Szörényi András
Erre a BMW-re nincsenek szavak, de baja sincs sok
Ráncfelvarrásra sosem szorult a G30-as 5-ös BMW, de a továbbfejlesztés még jobb autóvá tette. Az összkerekes konnektoros hibrid elektromos oldalról...
Előző
1
…
11
12
13
…
26
Következő