Európában a 4,2 méteres Juke a Nissan legkisebb szabadidőjárműve, de a márka szerint ennél kisebb crossoverre is lehetne kereslet. Most bemutattak egy négy méternél is rövidebb szabadidőjárművet, amely azonban egyelőre csak a gyártás helyszínén, Indiában lesz kapható.

Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 1
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 2

Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró

Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró

Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 17
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 18
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 19
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 20
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 21
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 22
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 23
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 24
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 25
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 26
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 27
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 28
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 29
Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 30
Fotó megosztása:

Noha a Nissan Magnite-ból hiányzik a Juke vagánysága, ódivatúnak mégsem mondanánk: lámpatestei LED-esek, belül kellemes vállteret ígér a cég, hátul a térd fér el kényelmesen. Az autóba 8 colos érintőképernyő került, Apple CarPlay és Android Auto funkcióval, a műszeregység 7 colos digitális kijelző.

Kistestvért kap a legvagányabb városi terepjáró 31

A motor a jól ismert egyliteres turbómotor, teljesítményét nem közli a gyár, de Európában akár 117 lóerőt is tud. A szabad hasmagasság 205 mm, a kalandozást fenékvédő lemezek és integrált tetősín segíti.