Az e-tron 55 után hamarosan érkezik az e-tron 50, az Audi első villanyautójának csökkentett teljesítményű, megfizethetőbb verziója.

Míg az elsőként bevezetett modell 408 lóerőt és 411 kilométeres hatótávolságot (WLTP-norma szerint) kínál, az újonc 313 lóerős lesz, hatótávolságát pedig 300 kilométerre csökkentették. Az e-tron 50 kerek 7,0 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebességét 190 km/órában korlátozták, szemben a drágább modell 5,7 másodpercével és 200 km/órájával.

Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 1
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 2

Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója

Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója

Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 19
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 20
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 21
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 22
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 23
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 24
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 25
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 26
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 27
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 28
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 29
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 30
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 31
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 32
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 33
Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 34
Fotó megosztása:

Az összkerékhajtás természetesen megmaradt. Alaphelyzetben csak hátul hajt a kocsi, az elülső villanymotort csak szükség esetén kapcsolja be. Fékezéskor ellenben mindkét villanymotor dolgozik, elektromos energiává alakítva a mozgásit.

Más különbség is van a két modellvariáns között: míg az e-tron 55 akár 150 kW-os töltőről is táplálható, az e-tron 50-nek be kell érnie 120 kW teljesítménnyel.

Jön az Audi olcsó(bb) villanyautója 35

A belépőmodell gyártása már idén megkezdődik, a piaci bevezetés 2020-ban várható, az árakról még nincsenek információk.