Néhány kivételtől eltekintve a csúcsváltozatokra mindig várni kell, ez így van a BMW esetében is, akik az M8-assal még adósak a közönségnek. Itt van viszont a 840d, amiről inkább ne is beszéljünk vagy az M850i xDrive, ami alapjait tekintve elég közel áll a későbbi csúcsmodellhez. Hiszen 4,4 literes biturbó V8-as motor hajtja és összkerékhajtású, de hátsókerekes mód nélkül. 530 lovas teljesítménye és 750 Nm nyomatéka, valamint 3,7 másodperces 100-as gyorsulása bőven dinamikusnak nevezhető, de persze van, akinek ez sem elég. Sokan nem hogy várják a 600 lovas M8-at, de még türelmetlenek is. Nekük készült a G-Power 8-asa.

Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 2
Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 3

Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850

Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850

Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 9
Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 10
Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 11
Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 12
Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 13
Fotó megosztása:

A tuningcég, ami minden BMW-hez hozzányúl, természetesen nem hagyta ki az M850-est sem, kimasszíroztak belőle 660 lóerőt és 890 Nm nyomatékot. Így már 3,1 másodperc alatt gyorsul 100-as tempóra, a végsebességét pedig egészen 320 km/óráig tolták fel. A módosítások nem kerülnek többe 2,4 millió forintnál. Kivéve, ha a 21-es felnik is megtetszettek, mert akkor még 2,4 millió forintot kell a G-Power kasszájánál hagyni.

Ha nem tudod kivárni az M8-ast, akkor itt a 660 lovas M850 14