Modern, izgalmas forma
Modern, izgalmas forma
Fotó megosztása:
A GT-Line műanyagja csillogó fekete, a többié kevésbé csinos, matt
A GT-Line műanyagja csillogó fekete, a többié kevésbé csinos, matt
Fotó megosztása:
Jól áll neki, hogy nem látszik a hátsó ablaktörlő
Jól áll neki, hogy nem látszik a hátsó ablaktörlő
Fotó megosztása:
Ezüst betét a fenekén
Ezüst betét a fenekén
Fotó megosztása:
Ha nehezen is, de kiolvasható az új logóból a Kia
Ha nehezen is, de kiolvasható az új logóból a Kia
Fotó megosztása:
Jellegzetes a bumeráng alakú nappalifény
Jellegzetes a bumeráng alakú nappalifény
Fotó megosztása:
Nem egy megszokott lámpatest, az biztos
Nem egy megszokott lámpatest, az biztos
Fotó megosztása:
Ott is egy kis formás izé
Ott is egy kis formás izé
Fotó megosztása:
Még a felni mintája sem egyszerű
Még a felni mintája sem egyszerű
Fotó megosztása:
A küszöb nem koszolódik könnyen, védi az ajtó
A küszöb nem koszolódik könnyen, védi az ajtó
Fotó megosztása:
Nem csak az első, a hátsó lámpa is csinos
Nem csak az első, a hátsó lámpa is csinos
Fotó megosztása:
A hátsó ablaktörlőt fent kell keresni
A hátsó ablaktörlőt fent kell keresni
Fotó megosztása:
Óriásira nőtt kilincs
Óriásira nőtt kilincs
Fotó megosztása:
Elektromos állítású, kényelmes ülés
Elektromos állítású, kényelmes ülés
Fotó megosztása:
Modern, tágas belső
Modern, tágas belső
Fotó megosztása:
Sötétben is jól mutat az utastér
Sötétben is jól mutat az utastér
Fotó megosztása:
Két darab, 12,3 colos kijelzőt nézhet a vezető
Két darab, 12,3 colos kijelzőt nézhet a vezető
Fotó megosztása:
Elektromos kézifék a kormány baloldalán
Elektromos kézifék a kormány baloldalán
Fotó megosztása:
Hatékony a kormány és ülésfűtés
Hatékony a kormány és ülésfűtés
Fotó megosztása:
A terepprogram-választó is újdonság
A terepprogram-választó is újdonság
Fotó megosztása:
Tiszta űrhajó, nem?
Tiszta űrhajó, nem?
Fotó megosztása:
Hó, sár és homok van a választékban
Hó, sár és homok van a választékban
Fotó megosztása:
USB és vezeték nélküli töltési lehetőségek
USB és vezeték nélküli töltési lehetőségek
Fotó megosztása:
Finoman működik az adaptív tempomat
Finoman működik az adaptív tempomat
Fotó megosztása:
Klasszikus, kerek közepű Kia-kormány
Klasszikus, kerek közepű Kia-kormány
Fotó megosztása:
GT-Line embléma az alul lapított kormányon
GT-Line embléma az alul lapított kormányon
Fotó megosztása:
Gyönyörű az ívelt műszerfal
Gyönyörű az ívelt műszerfal
Fotó megosztása:
Informatív, könnyen értelmezhető műszerfal
Informatív, könnyen értelmezhető műszerfal
Fotó megosztása:
Ezt látja a vezető
Ezt látja a vezető
Fotó megosztása:
Minőségi anyagokból épül az utastér
Minőségi anyagokból épül az utastér
Fotó megosztása:
A légbeömlő formája rímel a váltó környékének dizájnjára
A légbeömlő formája rímel a váltó környékének dizájnjára
Fotó megosztása:
Az elődhöz képest nagyobb lett a tér a hátsó sorban
Az elődhöz képest nagyobb lett a tér a hátsó sorban
Fotó megosztása:
Állítható a háttámla dőlésszöge
Állítható a háttámla dőlésszöge
Fotó megosztása:
USB-aljzat az üléstámlában
USB-aljzat az üléstámlában
Fotó megosztása:
Saját klímavezérlés a hátsó sorban ülőknek
Saját klímavezérlés a hátsó sorban ülőknek
Fotó megosztása:
Nem erre, hanem táskák és kabátok számára alakították ki ezt, de így is használható
Nem erre, hanem táskák és kabátok számára alakították ki ezt, de így is használható
Fotó megosztása:
Ülésfűtés a hátsóknak is jár
Ülésfűtés a hátsóknak is jár
Fotó megosztása:
Kétszintes csomagtartó
Kétszintes csomagtartó
Fotó megosztása:
100 literrel lett nagyobb, mint az előző generációé
100 literrel lett nagyobb, mint az előző generációé
Fotó megosztása:
100 literrel lett nagyobb, mint az előző generációé
100 literrel lett nagyobb, mint az előző generációé
Fotó megosztása:
40:20:40 arányban dönthetők az üléstámlák
40:20:40 arányban dönthetők az üléstámlák
Fotó megosztása:
40:20:40 arányban dönthetők az üléstámlák
40:20:40 arányban dönthetők az üléstámlák
Fotó megosztása:
Sík felületre lehet pakolni
Sík felületre lehet pakolni
Fotó megosztása:
A csomagtérroló elszállásolható a csomagtartó legaljában
A csomagtérroló elszállásolható a csomagtartó legaljában
Fotó megosztása:
12 voltos aljzat a csomagtartóban
12 voltos aljzat a csomagtartóban
Fotó megosztása:
Szükségpótkerék a mélyben
Szükségpótkerék a mélyben
Fotó megosztása:
A csomagtartóból dönthetők az üléstámlák
A csomagtartóból dönthetők az üléstámlák
Fotó megosztása:
Nem csípi be az övet a háttámla hajtogatáskor
Nem csípi be az övet a háttámla hajtogatáskor
Fotó megosztása:
230 lóerős rendszerteljesítményre képes a benzinmotor és villanymotor duója
230 lóerős rendszerteljesítményre képes a benzinmotor és villanymotor duója
Fotó megosztása: