Lágyabb formák, újrarajzolt lámpatest a tavaly felfrissített C-HR orrán
Lágyabb formák, újrarajzolt lámpatest a tavaly felfrissített C-HR orrán
Fotó megosztása:
Oldalról csupa domborulat az autó
Oldalról csupa domborulat az autó
Fotó megosztása:
A szürke fényezés miatt nem annyira látványosak a műanyag elemek
A szürke fényezés miatt nem annyira látványosak a műanyag elemek
Fotó megosztása:
Új a hátsó lámpa formája is
Új a hátsó lámpa formája is
Fotó megosztása:
Az irányjelző és a nappalifény is a fényszóróba költözött
Az irányjelző és a nappalifény is a fényszóróba költözött
Fotó megosztása:
Hybrid embléma az A-oszlop tövében
Hybrid embléma az A-oszlop tövében
Fotó megosztása:
18 colos alufelnivel is komfortos a futómű
18 colos alufelnivel is komfortos a futómű
Fotó megosztása:
Króm dísz a műanyag rátéten
Króm dísz a műanyag rátéten
Fotó megosztása:
Szép megoldás a magasra szerelt kilincs
Szép megoldás a magasra szerelt kilincs
Fotó megosztása:
Új dizájnú, LED-es hátsó lámpa
Új dizájnú, LED-es hátsó lámpa
Fotó megosztása:
Új dizájnú, LED-es hátsó lámpa
Új dizájnú, LED-es hátsó lámpa
Fotó megosztása:
Nagggyon zöld
Nagggyon zöld
Fotó megosztása:
A berendezés anyagainak minőségén is javítottak
A berendezés anyagainak minőségén is javítottak
Fotó megosztása:
Elöl tágas, kényelmes a C-HR
Elöl tágas, kényelmes a C-HR
Fotó megosztása:
Fura mintázatú, kényelmes ülés, amely már az utasoldalon is állítható magasságú
Fura mintázatú, kényelmes ülés, amely már az utasoldalon is állítható magasságú
Fotó megosztása:
Érdekes tapintású anyag került az ajtókra
Érdekes tapintású anyag került az ajtókra
Fotó megosztása:
Deréktámaszos ülés
Deréktámaszos ülés
Fotó megosztása:
Belül sem unalmas a Toyota kompakt crossovere
Belül sem unalmas a Toyota kompakt crossovere
Fotó megosztása:
Talán a tekerőgomb itt is jó lenne
Talán a tekerőgomb itt is jó lenne
Fotó megosztása:
Mutatós műszerek között TFT monitor
Mutatós műszerek között TFT monitor
Fotó megosztása:
A kormányfűtés télen hasznos extra
A kormányfűtés télen hasznos extra
Fotó megosztása:
Könnyű vele öt liter alatt fogyasztani
Könnyű vele öt liter alatt fogyasztani
Fotó megosztása:
B állása is van a váltókarnak
B állása is van a váltókarnak
Fotó megosztása:
Egyetlen USB aljzat árválkodik benne
Egyetlen USB aljzat árválkodik benne
Fotó megosztása:
Hátul a láb- és a fejtér is kicsi
Hátul a láb- és a fejtér is kicsi
Fotó megosztása:
A kétliteres hibridnél majdnem 20 literrel nagyobb az 1,8-as csomagtartója
A kétliteres hibridnél majdnem 20 literrel nagyobb az 1,8-as csomagtartója
Fotó megosztása:
A Li-ion akksi az ülések alatt, a 12 voltos hagyományos akksi pedig a motortérben található
A Li-ion akksi az ülések alatt, a 12 voltos hagyományos akksi pedig a motortérben található
Fotó megosztása:
Csendes, civilizált az 1,8-as motor, de közel nem megy olyan jól, mint a kétliteres
Csendes, civilizált az 1,8-as motor, de közel nem megy olyan jól, mint a kétliteres
Fotó megosztása:
A háttámlák lehajtása után nem lesz sík a csomagtartó padlója
A háttámlák lehajtása után nem lesz sík a csomagtartó padlója
Fotó megosztása:
Apró rekeszek a csomagtartó aljában
Apró rekeszek a csomagtartó aljában
Fotó megosztása: