Úgy döntöttünk, hogy keresztben, a lehető legtávolabbi pontokat összekötve átautózunk Magyarországon. Minisorozatunk első részében Magyarország nyugati hármashatára mellől, Felsőszölnöktől a Dunáig, az Erzsébet hídig jutottunk a teszten lévő Honda CR-V-nkkel. Most pedig következzék a második rész, az egykor virágzó, ma pedig úgy-ahogy döcögő Ikarus-gyártól a pillanatnyilag kísértetiesen elhagyatott Archeoparkon, a mátészalkai Túró Rudi-gyáron és a kocsordi Ojjektumon át a keleti hármashatárig, Garbolc községig.

Utunk során olyan, az út mellett vagy ahhoz nagyon közel található érdekességeket fotóztunk, amikkel enyhíteni lehet a hosszú autózások unalmát és tudálékosan lehet okoskodni a gyerekeknek a volán mögül (ha történetesen gyerekkel utazunk). A Felsőszölnök és Garbolc közti távolság útvonaltervezőtől függően kb. 590-610 km hosszú, az utat a Vezess két újságírója, Attila és Tamás egy kifejezetten ilyen hosszú távú nézegetős-kirándulós túrákra való kocsival, járta és kattintgatta végig.

A Honda CR-V igazi családi kocsi, pláne ez a hétszemélyes változat, ami jelenleg nálunk szolgál teszten. Divatos, jó kiállású, belül tágas, de nem túl terebélyes, könnyen manőverezhető gép. Mivel a modell egyik fő célpiaca az USA, elsősorban kényelemre hangolt, nyugis, békés, vonulós a kocsi, a márkanévhez kötődő sportosságot nem ebben a Hondában kell keresni. Pláne nem a mi kocsinkban, amelyben fokozatmentes váltó igyekszik mindig alacsonyan tartani a fordulatszámot.

Rendhagyó autós túrabeszámolónk diavetítése következik – katt a képre és nyílik a galéria, érdekes képekkel és magyarázó képaláírásokkal!

Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 1
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 2

Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig

Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig

Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 52
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 53
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 54
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 55
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 56
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 57
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 58
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 59
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 60
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 61
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 62
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 63
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 64
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 65
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 66
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 67
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 68
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 69
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 70
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 71
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 72
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 73
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 74
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 75
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 76
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 77
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 78
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 79
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 80
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 81
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 82
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 83
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 84
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 85
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 86
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 87
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 88
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 89
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 90
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 91
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 92
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 93
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 94
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 95
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 96
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 97
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 98
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 99
Út a bedöglött Ikarus-gyártól az atombunkeren át egészen a keleti végekig 100
Fotó megosztása:

Felsőszölnök-Budapest szakasz: az Őrség peremén, Szentgotthárdon át kis utakon eltekergünk a 8-as útig. Ezen aztán végigsüvítünk Székesfehérvárig, ahol átváltunk az M7-esre és immár sztrádatempóval tépünk be a fővárosba, hogy az Erzsébet hídon keljünk át a Dunán. Alább a kaland, ha eddig lemaradtál volna róla:

Budapest-Garbolc szakasz: hosszú, eseménytelen száguldás az M3-ason, majd Jármi előtt elhagyjuk a sztrádát és kezdődik az egyre érdekesebb kaland, ahogy átvágunk Mátészalkán és Kocsordon (Ojjektum!), hogy aztán egy deltatorkolat-szerűen szétterülő úthálózatban válasszunk egy ágat a Szamoson át Garbolcig és a magyar-román-ukrán hármashatárig.