480 lóerőt társít két hajtott tengellyel a Carrera 4S, így aki soknak találja a 911 Carrera GTS 541 lóerejét, vagy nem szimpatizál a gondolattal, hogy egy Porsche 911 hibrid legyen, mostantól az is választhat összkerékhajtású változatot a klasszikus sportautóból. Az új hajtással pedig jön a bolondbiztos stabilitás és a síkos úton való biztonságosabb száguldás.




Az előző Carrera S esetében a vevők kb. fele választott összkerékhajtást, így indokolt volt a fejlesztés. A 4S kivitelek az erő túlnyomó részét a hátsó tengelyre küldik, a PTM kipörgésgátló rendszer szükség esetén azonnal átcsoportosítja a hajtóerőt. A váltó áttételezése módosult valamelyest a hátsókerék-hajtású módozathoz képest, más variáció nincs.
A korábbi 4S modelleknél 30 lóerővel erősebb újonc kupé kivitele 3 3mp alatt gyorsul 0-100 km/órára (Sport Chrono csomaggal), a végsebesség 308 km/óra.
A felszereltség gazdagabb, mint korábban: elöl 20, hátul 21 colos keréktárcsát kapunk, a kipufogó rendszer sportos hangolású. A fékek a GTS modellből származnak.
A Targa 4S esetében felár nélküli opció a hátsó üléspár, a kupé és a kabrió eleve 2+2 üléskialakítású.
Alapfelszerelés a bőrcsomag, a mátrix LED fényszórók, a vezeték nélküli telefontöltő, az elektromosan behajtható, talajmegvilágítós külső tükör és a külső és belső elektrokróm tükrök, az opciós lista különösen hosszú.
Ha elég a hátsókerék-hajtás, úgy is lehet 480 lóerős Porsche 911-esed:




