A Toyota C-HR EV pontosan egy éve, a Lexus UX 300e épp öt hónapja mutatkozott be – mindkettő Kínában. Nem csoda, hogy most ugyanitt, Kínában vezetik be mindkét típust. Ez a kettő persze valójában csupán egy, hiszen a két crossover ugyanarra a műszaki alapra épül – de mégis inkább három, mert Kínában a Toyota-GAC vegyesvállalat C-HR, a Toyota-FAW pedig Izoa néven forgalmazza ugyanazt a típust.

Már kapható az elektromos Lexus 1
Már kapható az elektromos Lexus 2

Már kapható az elektromos Lexus

Már kapható az elektromos Lexus

Már kapható az elektromos Lexus 11
Már kapható az elektromos Lexus 12
Már kapható az elektromos Lexus 13
Már kapható az elektromos Lexus 14
Már kapható az elektromos Lexus 15
Már kapható az elektromos Lexus 16
Már kapható az elektromos Lexus 17
Már kapható az elektromos Lexus 18
Fotó megosztása:

Az értékesítés részletei nem ismertek, sem a darabszámokról, sem az árakról nem közöltek információt a Toyota-csoport érintett cégei. Arra viszont nem árt, ha felkészülünk tudatban, hogy a Toyota C-HR EV egyáltalán nem biztos, hogy jön Európába, szemben a Lexusszal, amely talán már idén megérkezik.

Mindkét autót egy 105 kW (204 LE) teljesítményű, 350 Nm-es nyomatékú villanymotor hajtja. A padló alatt elhelyezett lítiumion akkumulátorcsomag 400 kilométerre elegendő elektromos energiát tud tárolni.

Már kapható az elektromos Lexus 19