2011-ben mutatkozott be a C7-es kódjelű Audi A6-os, aminek legsportosabb változata, az RS6 Avant is velünk van már 2013 óta. Hamarosan megérkezik az új generáció, így nem csoda a búcsúmodell megjelenése, mely az 1992-ben megjelent, Porsche közreműködésével készült RS2 Avantnak állít emléket. Az ABT-vel közösen elkészített Nogaro Edition leginkább a jellegzetes kék színe miatt feltűnő, mely nem csak kívül, de a beltérben is uralkodó. A fekete bőr mellett Nogaro kék alcantara borítja az ülések közepét, az ajtópaneleket és a váltókonzol melletti párnácskákat is.

A különleges modellből csupán 150 darabot készítenek, így az elszánt gyűjtők valószínűleg már lecsaptak a maguk példányára. Az autó felszereltsége természetesen hiánytalan, a hatalmas képernyős navigációs rendszertől a Bang & Olufsen hifin keresztül egészen a 21 colos, polírozott alufelnikig terjed a lista.

705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 1
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 2

705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant

705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant

705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 12
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 13
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 14
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 15
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 16
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 17
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 18
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 19
705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 20
Fotó megosztása:

705 lóerővel búcsúzik az Audi RS6 Avant 21

Nem kevés lóerőt találtak még a 4 literes, V8-as TFSI motorban, így a Performance kiviteleknél (605 lóerő) is erősebb a gép, egész pontosan 705 tagú a ménes. Maximális nyomatéka 750-ről 880 Nm-re növekedett. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,7 másodperc alatt gyorsul a bitang családi gép, melynek végsebessége 320 km/óra.