10. Infiniti FX50 - 21 490 600 Ft. Az Infiniti kínálatának csúcsán is egy V8-as SUV áll. Az FX50 teljesítménye 390 lóerő, de ha feleennyit tudna, vérforraló hangja miatt akkor sem felednénk el, milyen volt vezetni
9. Lexus LS 600h L - 36 200 000 Ft. Neve is jelzi, hogy a Toyota mert nagyot álmodni és a V12-es német konkurensek ellenfelének szánja. A hajtásrendszer összteljesítménye 445 lóerő. Hibrid hajtáslánca, összkerékhajtása és villanymotorjainak ereje még ebben a mezőnyben is különleges
8. Range Rover 5.0 V8 Supercharged Autobiography - 40 975 230 Ft. 1970 óta a terepjárók fejedelme a Range Rover, amely soha nem volt munkagép, szemben a korai G-osztállyal. 41 millióért a negyedik generáció csúcsmodellje kapható, pazar felszereltséggel és 510 lóerővel
7. BMW 760 Li - 44 029 000 Ft. 38 800 000 forinttal az M6 Cabrio nem elég drága hogy felkerüljön a márkánként egyetlen autót tartalmazó toplistához. A BMW legeslegdrágább autója a 12 hengeres zászlóshajó, míg az Audinál a W12-es A8 Lang felett ott az R8. A 760Li egyetlen baja, hogy 44 millióért csak a hátsó kerekeit hajtja, pont feleannyit, mint hóban kellene
12 fotó

2. Mercedes-Benz G 65 AMG - 85 159 800 Ft. Melyik lehet a legdrágább Mercedes-Benz? Az ML 63 AMG, talán az SLS roadster? Ugyan! A legeslegnagyobb pénzhalmot az ősi G-osztályért lehet otthagyni a márkakereskedésekben. A V12-es dinoszaurusz nyomatéka 1000 Nm, százra 5,3 mp alatt gyorsul és a gumikat csak a leszabályozás menti meg a 230 feletti tempótól

2. Mercedes-Benz G 65 AMG – 85 159 800 Ft. Melyik lehet a legdrágább Mercedes-Benz? Az ML 63 AMG, talán az SLS roadster? Ugyan! A legeslegnagyobb pénzhalmot az ősi G-osztályért lehet otthagyni a márkakereskedésekben. A V12-es dinoszaurusz nyomatéka 1000 Nm, százra 5,3 mp alatt gyorsul és a gumikat csak a leszabályozás menti meg a 230 feletti tempótól

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) összeállított egy a következő 2-3 évben elérendő célokat tartalmazó programot, amelynek fő iránya a feketegazdaság elleni fellépés. Erdélyi Péter, az MGE elnöke a Világgazdaságnak elmondta: másfél éve vetődött fel az egységes járműtörténeti nyilvántartás gondolata, s az MGE, valamint az Autós Nagykoalíció szeretné, ha ez a jövő évben megvalósulna. A nyilvántartásba csak regisztrált javító tölthetne adatot, ami arra ösztönözné a tulajdonosokat, hogy legális javítónál dolgoztassanak.

Az MGE – más országok gyakorlatának megfelelően – el akarja töröltetni a nagyhaszonjárművekre kivetett tulajdonszerzési illetéket, ugyanis a teherautó nem közlekedési, hanem termelőeszköz. A javaslatok között szerepel a cégautók áfájának visszaigényelhetősége és a motorkerékpárok regisztrációs adójának csökkentése is.

Szeretnék elérni továbbá, hogy valamennyi forgalmazóra vonatkozzanak a visszavételi és hulladékkezelési szabályok. Az autószervizek most versenyhátrányban vannak a motorolajat, akkumulátort, gumiabroncsot forgalmazó hipermarketekkel szemben, az utóbbiaknak ugyanis a szervizekkel ellentétben nincs a fenti termékekre vonatkozó hulladékkezelési kötelezettségük.

(Forrás: MTI)