2. Mercedes-Benz G 65 AMG - 85 159 800 Ft. Melyik lehet a legdrágább Mercedes-Benz? Az ML 63 AMG, talán az SLS roadster? Ugyan! A legeslegnagyobb pénzhalmot az ősi G-osztályért lehet otthagyni a márkakereskedésekben. A V12-es dinoszaurusz nyomatéka 1000 Nm, százra 5,3 mp alatt gyorsul és a gumikat csak a leszabályozás menti meg a 230 feletti tempótól

2. Mercedes-Benz G 65 AMG – 85 159 800 Ft. Melyik lehet a legdrágább Mercedes-Benz? Az ML 63 AMG, talán az SLS roadster? Ugyan! A legeslegnagyobb pénzhalmot az ősi G-osztályért lehet otthagyni a márkakereskedésekben. A V12-es dinoszaurusz nyomatéka 1000 Nm, százra 5,3 mp alatt gyorsul és a gumikat csak a leszabályozás menti meg a 230 feletti tempótól

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) összeállított egy a következő 2-3 évben elérendő célokat tartalmazó programot, amelynek fő iránya a feketegazdaság elleni fellépés. Erdélyi Péter, az MGE elnöke a Világgazdaságnak elmondta: másfél éve vetődött fel az egységes járműtörténeti nyilvántartás gondolata, s az MGE, valamint az Autós Nagykoalíció szeretné, ha ez a jövő évben megvalósulna. A nyilvántartásba csak regisztrált javító tölthetne adatot, ami arra ösztönözné a tulajdonosokat, hogy legális javítónál dolgoztassanak.

Az MGE – más országok gyakorlatának megfelelően – el akarja töröltetni a nagyhaszonjárművekre kivetett tulajdonszerzési illetéket, ugyanis a teherautó nem közlekedési, hanem termelőeszköz. A javaslatok között szerepel a cégautók áfájának visszaigényelhetősége és a motorkerékpárok regisztrációs adójának csökkentése is.

Szeretnék elérni továbbá, hogy valamennyi forgalmazóra vonatkozzanak a visszavételi és hulladékkezelési szabályok. Az autószervizek most versenyhátrányban vannak a motorolajat, akkumulátort, gumiabroncsot forgalmazó hipermarketekkel szemben, az utóbbiaknak ugyanis a szervizekkel ellentétben nincs a fenti termékekre vonatkozó hulladékkezelési kötelezettségük.

(Forrás: MTI)