Akkor még nem tudhattuk, de amikor tavaly Párizsban a szépséges LF-CC tanulmányt csodáltuk, valójában már az idei IS limuzin idomain legeltettük a szemünket.





Határozottan sportos a profil, lelki szemeink az emelkedő karaktervonal folytatásában szinte látják a légterelőt.
Profilból még izgalmasabb a kép: itt érvényesül igazán az LF-CC öröksége, a küszöb közepén induló, a hátsó lámpatestig hiperbolában emelkedő karaktervonal (amelynek íve a lökhárító sarokkivágásán is visszaköszön, legalábbis a fotókon látható F Sport kivitelek esetében), ami egyszerre teszi agresszívvá és harmonikusan kompakttá az autó megjelenését.
A hátfalat szintén a kupétanulmány stílusában értelmezték újra, a korábban befelé lejtő lámpatestek most – a pipát formázó első nappali világításhoz hasonlóan – egy magasabb középpont felé mutatnak, karcsúbbnak és fürgébbnek mutatva az autót közvetlen elődjénél.
Az utastér vonalait meglepő ötlettől vezérelve újfent a CT hangulatában rajzolták meg. A vízszintes tájolású műszerfal szigorú mértaniságát az LFA által ihletett kormánykerék, valamint a műszeregység árnyékolójának aszimmetrikus kitüremkedése oldja. Utóbbin helyezték el a motorindító gombot, amelynek megnyomására az új csúcsmodellben látszólag nem történik semmi, lévén az IS 250 mellett az IS 300h személyében hibrid hajtáslánccal gazdagodik a középkategóriás modell motorválasztéka.

