

A karosszéria hosszát több hossztartóval lehet variálni. Ezek a görgőkön futó hossztartók a karosszéria összenyomásakor egy szekrény fiókjaihoz hasonlóan csúsznak a padlóba.
A motor egyedülálló. A beszívott levegőhöz földgázt adnak, majd a földgáz-levegő keverék mellé fecskendezik be a gázolajat az égéstérbe. Az üzemanyagban 60 százalék a gázolaj aránya, 40 a földgáz és a levegő keverékéé. Gyújtógyertya nincs, ami miatt tisztán földgáz üzemben nem használható a motor. A földgáz tiszta égést biztosít, a koromkibocsátás 40 százalékkal jobb az A 170 CDI széria dízelmotorjánál. Alacsonyabb a szén-dioxid kibocsátás is 10 százalékkal. A motor környezetszennyezése így igen csekély, a menetteljesítmények viszont jók. A 120 lóerős kombinált dízel-földgáz üzemű autó 10,5 másodperc alatt gyorsul százra. A legnagyobb nyomaték 224 Nm, 1600-nál.