Négy utasnak nyújt tágas helyet a négy méternél 5 centivel hosszabb tanulmányautó. A szélesség tekintélyes, a tükrök nélkül 178 centiméter. A tágas belső tér az egyterűektől megszokottan magas, egészen pontosan 162 centiméteres karosszériának is köszönhető.
A hajtásláncban a tesztelt Corsához hasonlóan automatizált kézi váltó dolgozik. Ez a megoldás majdnem a hagyományos automaták kényelmét nyújtja, a fogyasztást azonban nem növeli meg, továbbá kézzel is kapcsolhatunk. 150 lóerőt teljesít az 1,6 literes turbómotor. Az ötfokozatú váltóval 200 km/óra a végsebesség. Az üzemanyagköltség és a környezetszennyezés a földgázzal hajtott motornak köszönhetően csekély.
A Concept M illeszkedik az Opel Frogster és a Signum² tanulmányokkal kijelölt irányzatba. A belső tér négy személynek nyújt tökéletes kényelmet. A szériaváltozatban ennél gazdaságosabban használják majd ki a helyet, tehát öten mindenképpen elférnek.
Az Opel a jövőben a sokoldalúan átrendezhető belső terekre helyezi a hangsúlyt új modelljeinél és a tanulmányautókban is. Ez a Signum²-re és a roló segítségével kabrióvá, két vagy négyülésessé alakítható Frogster tanulmányra is igaz.