Az olasz gyártónál az alapot a Daily fülke-alvázas kivitele adja. Ez a legfeljebb 7,2 tonnás össztömegben készülő kisteherautó kétféle üzemanyaggal is működtethető: egyfelől hulladékból előállított biogázzal, másfelől pedig cukornádból, vagy kukoricamaradványból készített etanolból. Ez nagyobb szabadságot biztosít az üzemeltetők részére, hiszen kétféle üzemanyaggal is használhatják – szúrta ki a lengyel 40ton.net

A jármű hajtásáról egy 3 literes, 135 lóerős, sűrített földgázzal hajtott motor gondoskodik, amely biogázzal történő üzemeltetés esetén körülbelül 95 százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást. Mivel a biogáz beszerzése még mindig kihívást jelenthet, az Iveco úgy döntött, hogy ezt az egységet úgy alakítja át, hogy tiszta etanollal, ismertebb nevén E100-zal is működtetni lehessen. A példát Brazília szolgáltatja, ahol ez széles körben elérhető, éppen ezért gyakorlatilag kapóra jön az alternatív üzemeltetés terén.  Ezek után nem is olyan meglepő, hogy az Iveco Daily Multifuelt Brazíliában mutatták be. 

Az üzemanyagtól lesz környezetkímélőbb ez a teherautó 1

Az üzemanyagtól lesz környezetkímélőbb ez a teherautó 2

Mivel a motor kétféle üzemanyagot használ, ezért két külön befecskendező és két külön üzemanyagtartály van a teherautón. Az etanol tartálya a jobb, a gázpalackok pedig a bal oldalon találhatók. Hogy ne lehessen összekeverni a tankolást, a jobb oldalon van az etanol, a bal oldalon pedig a CNG betöltőnyílás.

Az Iveco szerint mindez lehetőséget teremt a környezetbarát közlekedés megvalósítására dél-amerikai olyan helyein, ahol az elektromos teherautók forgalomba állítására még nincs lehetőség.