A közepes teherbírású CF Euro 5-ös elődje már bizonyított, ezért a DAF-nak a motort és a hajtáslánc egyes elemeit kellett frissítenie. A modell ezen kivitele pedig megkapta a 2012-ben bemutatott fülkét is. A megújult háromtengelyes CF első tengelye 7,5 tonnás, míg a hátsók 13,5 tonnás teherbírással rendelkeznek. A nagyobb manőverezhetőség érdekében a C tengely is kormányozható, ennek köszönhetően kisebb íven képes megfordulni a teherautó. Az eindhoveni gyártó mérnökei megnövelték ezen kivitel hasznos teherbírását, így az 19 tonna, míg össztömege 32 tonna lett.

Az új PX-7-es motorokkal ellátott modellek gyártása novembertől indul, de a gyártó már mától vesz fel megrendeléseket erre a változatra. A járművekhez – ahogy a nyerges vontatóknál is – Day, Sleeper és Space fülkéket választhatnak a jövendőbeli üzemeltetők.
A DAF nemrég az extra halk teherautókkal került a figyelem középpontjába. A holland cég termékei Magyarországon is népszerűek, legutóbb Révész Bálint cége vehette át az egymilliomodik DAF teherautót, aki ebből az alkalomból még a holland miniszterelnökkel, Mark Ruttéval is pózolhatott.
