A Ferrarin ugyan 2007-ben szerepelt utoljára a főszponzor Philip Morris közismert cigarettájának neve, ám a dohánygyártó és a csapat azóta is igyekszik így vagy úgy, rejtett formában emlékeztetni rá.

Az olasz csapat festésén előbb vonalkóddal – annak sűrűségével játszva –, majd a csapatlogó formájával idézték fel a Marlboro ikonikus mintáját, jelenleg pedig a tavaly indult Mission Winnow névre hallgató kezdeményezés emblémájában fedezhető fel a motívum.

Ausztráliában úgy vélik, túlságosan is, ugyanis bő egy hónappal a szezonnyitó futam, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj előtt vizsgálatot is indított az illetékes szövetségi hatóság. A Ferrari és a Philip Morris elsőre ködösítve reagált a vizsgálatra, majd a 2019-es autót úgy mutatták be, hogy azon még hangsúlyosabbá vált a Mission Winnow logó.

Egy friss hír szerint Ausztráliára azonban új festést kap az autó, lekerül róla a dohánygyártó projektjének logója, ahogy a versenyruházatokról, felszerelésekről, sőt a sisakokról is. A Ferrari szerint “így a biztos”, az F1 hivatalos oldalán Charles Leclerc máris a tavalyi overallban feszít.

Szélsőséges esetben a hatóságok akár az Ausztrál Nagydíjon való indulástól is eltilthatták volna a Ferrarit. Lapértesülések szerint Maranellóban megfeszített munka zajlik annak érdekében, hogy az Ausztráliába való indulásig minden változtatással végezzenek.

Az olasz csapat a nevéből is ejtette a Mission Winnow-t, pedig eredetileg épp a 2019-es szezonra vették azt fel a Scuderia Ferrari mellé.

Forrás: Thejudge13.com
Kapcsolódó címkék: F1 Ferrari Forma-1 szponzor