

1/52
Fotó megosztása:

2/52
Fotó megosztása:

3/52
Fotó megosztása:

5/52
Fotó megosztása:

6/52
Fotó megosztása:

7/52
Fotó megosztása:

9/52
Fotó megosztása:

10/52
Fotó megosztása:

11/52
Fotó megosztása:

13/52
Fotó megosztása:

14/52
Fotó megosztása:

15/52
Fotó megosztása:

17/52
Fotó megosztása:

18/52
Fotó megosztása:

19/52
Fotó megosztása:

21/52
Fotó megosztása:

22/52
Fotó megosztása:

23/52
Fotó megosztása:

25/52
Fotó megosztása:

26/52
Fotó megosztása:

27/52
Fotó megosztása:

29/52
Fotó megosztása:

30/52
Fotó megosztása:

31/52
Fotó megosztása:

33/52
Fotó megosztása:

34/52
Fotó megosztása:

35/52
Fotó megosztása:

37/52
Fotó megosztása:

38/52
Fotó megosztása:

39/52
Fotó megosztása:

41/52
Fotó megosztása:

42/52
Fotó megosztása:

43/52
Fotó megosztása:

45/52
Fotó megosztása:

46/52
Fotó megosztása:

47/52
Fotó megosztása:

49/52
Fotó megosztása:

50/52
Fotó megosztása:

51/52
Fotó megosztása:







































Fotó megosztása:

Nemcsak a Mercedes és a Ferrari, hanem a Renault és a Honda is megszavazta az árcsökkentést, amit úgy biztosítanak majd, hogy egy közösen összeállított lista alapján több alkatrészt is egységes beszállítótól rendelnek. Ez gazdaságosabbá teszi a motorgyártást.
A Red Bull számára csalódás, hogy így alakultak a dolgok, a csapat lobbizott az alternatív motorért, amelytől versenyképességének visszanyerését várta.
“Már nem számítunk pozitív fejleményekre az ügyben” – nyilatkozta a Red Bull egyik képviselője. “Az egyetlen pozitívum, hogy újabb gyártók határozhatnak úgy, hogy F1-es motort építenek.”
Ennek oka, hogy a szabályokat úgy tervezik módosítani, hogy legalább 2020-ig garantálják bennük a hibrid formula használatát.