A megbeszélések során néhány csapatfőnök azt javasolta, hogy a pénteki napokon a jelenlegi kétszer másfél órás szabadedzések helyett összesen hat órát körözzenek az autók, cserébe iktassák ki a szezon alatti teszteket, és csak az idényközi maradjanak meg, ezzel is csökkentve a költségeket.
A német Auto Motor und Sport szerint felvetődött az időmérő alapján kiosztandó pontok ötlete is.
A csapatok a versenyek időpontjának megváltoztatásáról is beszéltek, délután helyett késő délelőttre kerülhetnek a futamok:
“A verseny 12:30-ra véget is érhetne, így az emberek vasárnap délutánonként mással is foglalkozhatnának” – mondta a Toro Rosso csapatigazgatója, Franz Tost.
A kisebb csapatok a pénzek elosztásán is szeretnének változtatni, szerintük a mostaninál egyenlőbben kellene szétosztani a televíziós jogdíjakat. “Egy csapatnak meg kellene élnie a Bernie-től kapott pénzből, a szponzorok pedig csak pluszt kellene, hogy jelentsenek” – magyarázta az STR-főnök, Gerhard Berger.





