Vezess
B:
568.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Ez a hét is árcsökkenéssel indul a hazai kutakon
Baka Gábor
Ezt kell tudnod a Forma-1 új világbajnokáról
Vezess
Üzent az M1-esen közlekedőknek a rendőrség, bírság lehet ebből
Svékus Gergő
Megújult a legkisebb nagycsaládos Mercedes
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
568.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
autóteszt
#autóteszt
Erdős Norbert
220 felett, észre sem veszed...
Az Audi Q8 ráncfelvarrása apróságokban mutatkozik meg, az autó továbbra is luxusbálna és a német gyártó egyik legfeltűnőbb modellje.
Szörényi András
Kevés Škoda van ekkora bajban
Sokkal drágább Škodákból is többet lehet eladni, mint a Scalából, amelynek a Fabia, a Kamiq és az Octavia közé szorítva kell felszínen maradnia. De...
Szörényi András
Ilyen motor nincs még egy Magyarországon
Turbós háromhengeresek helyett a Mazda3 alapverziója 2,5 literes szívómotort kap. Ilyen nyitással a csúcsmodell motorja sem lehet hétköznapi. Nem is...
Szörényi András
Nagy BMW-ket is leárnyékol Budapesten ez az X2
Sokkal nagyobb és sokkal drágább is lett elődjénél a BMW X2. A csak összkerékhajtással kapható 300 lóerős benzines rendesen befűt az X6 vonalát...
Szörényi András
Nem a Toyotáé a világ legjobb villanyautója
Egyetlen márkának sincs annyi tapasztalata elektromos hajtással szériautókban, mint a hibridet 1997 óta, hidrogénes villanyautót tíz éve gyártó...
Szörényi András
Komoly autót hozott Magyarországra a Volkswagen
2,1 tonnás és majdnem 5 méteres a Volkswagen ferdehátú elektromos limuzinja, de az ötajtós ID.7 súlyát, méreteit és 286 lóerejét meghazudtolóan...
Szörényi András
Drága kínai autóval nehéz betörni Magyarországra
Ha közelebbről megnézitek, hasonló pickup rengeteg van Magyarországon, csak mindegyik legalább 10 éves. A Dongfeng DF 6 a második Nissan Navarával...
Szörényi András
Rég nem volt Magyarországon ilyen kis Volvo
Nagyon vártuk a Volvo jutányos és eredeti villanyautóját a Vitara, a Mokka és a Captur méretében. A hátul hajtó elektromos városi autó képes alaposan...
Szörényi András
Többre lenne érdemes ez a Volkswagen
Nehéz küldetéssel indult az ID.3, és termékciklusa első felében nem is azt hozta, amit a Volkswagen remélt tőle. A modellfrissítéssel nem minden baja...
Szörényi András
Ilyen egy igazi japán autó
Elsősorban az Opelekhez kifejlesztett dízelmotorokról ismert itthon az Isuzu, de a haszonjárművekre és terepjárókra szakosodott japán márka pickupban...
Előző
1
…
3
4
5
…
26
Következő