Talán a Porschénál sem gondolták volna, amikor a Dakar-ralira építettek 911-es versenyautókat, hogy ez a stílus megfogja majd az embereket. De azóta rengeteg átalakított 911-esről hallottunk már, amikből terepjárót faragtak és valahogy a terep-sportautó fogalma ebben a formában elképesztően kívánatos tud lenni, és itt egy újabb példány.

Mivel a 911 alapvetően nem egy túl ritka autó, így még szentségtörésnek sem lehet nevezni, pláne úgy, hogy ebből az autóból sokat érő veteránt már nem is tudtak volna faragni. 2006-ban összetörték és annyira megsérült az eleje, hogy totálkárosnak nyilvánították, ekkor került jelenlegi tulajdonosához, egy kereskedőhöz, aki sokáig nem tudta, mi legyen a Porschéval.

Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 1
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 2

Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná!

Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná!

Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 15
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 16
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 17
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 18
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 19
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 20
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 21
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 22
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 23
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 24
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 25
Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 26
Fotó megosztása:

Aztán 2020-ban jött az ötlet és a felismerés, hogy ha értékes veterán nem is lehet, értékes épített autó még lehet belőle és a terepjáró fazon mellett döntöttek. Újjáépítették a 911 elejét, a futóművet megemelték és 16 colos magnézium felnikre BF Goodrich terepabroncsokat húztak fel hozzá. És ez még nem minden.

Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 27

Hogy meglegyen a teljes offroad csomag kapott gallytörőt előre, és egy hátsó tetőcsomagtratót pótkerékkel. Van távirányítóról működtethető csörlője és szúrófényei elöl, a dizájnt pedig klasszikus raliautósnak álmodták meg, a fehér eső csomagtérajtóval és a hátsó motorháztetővel, ami ráadásul a korabeli RS modellének replikája, vagyis jókora légterelő figyel rajta.

Tökön, paszulyon keresztül egy Porschéval? Naná! 28

Megerősítették a karosszériát is, a motortérben és elöl masszív kereszttartókkal látták el, hogy bírja a terepen csapatást csavarodás nélkül. Kiszerelték a légkondicionálót, új sportüléseket szereltek be és retro kockás kárpitba húzták az utastér több elemét is. A 3,0 literes karburátoros hathengeres boxermotort teljesen felújították, új szelepeket, dugattyúkat és karburátorokat kapott, természetesen léghűtéses, hiszen ez az eredeti motorja az autónak.