Akira Nakai kezdetben főleg driftre épített AE86-os Toyota Corollákat, ma pedig saját kezűleg vág szét, aztán szegecsel össze Porschékat, amikre aztán rákerült a Rauh Welt Begriff felirat. De nem csak egyetlen matricától lesz az egész borzasztóan menő és nem is a személyi kultusztól, ami Nakai körül kezd alakulni, hanem az autók stílusától. Remek példa ez a sárga 911-es.

Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 1
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 2

Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est

Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est

Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 16
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 17
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 18
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 19
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 20
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 21
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 22
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 23
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 24
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 25
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 26
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 27
Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 28
Fotó megosztása:

Most úgy néz ki, mintha egy Porsche 911 Carrera RS lenne hatalmas szélesítésekkel, de valójában egy 1987-es Carreráról van szó, amit első körben úgy alakítottak át, hogy jóval idősebbnek tűnjön. Mikor az autó majdnem kész lett, akkor került a japán mester kezei közé és kerültek rá a látványos szélesítések. Az üzemanyag betöltőnyílása a sárvédőről a csomagtérajtóra költözött és az utas oldalán lévő külső tükröt is ledobták róla, ahogy a napfénytetőnek sem látták szükségét. 17 colos, Fuchs stílusú Fikse felnik vannak az autó alatt, amin elöl 275, hátul pedig 315 széles gumik vannak. Állítható Moton felfüggesztést és a pályázást bíró fékek kerültek a 911-es alá. 

Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 29

Sárga kockás kárpitozás és alumínium pedálok, valamint taposólemez van a beltérben, az ötórás műszeregység előtt pedig Momo Prototipo háromküllős sportkormány. Szépek a retró kagylóülések is, de talán az autó legmegkapóbb részlete a fa váltógomb. A sebességmérő 300 km/óráig skálázott, a fordszámmérőn pedig 10 ezernél kezdődik a piros mező.

Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 30

3,2 literes, hathengeres, léghűtéses boxermotor maradt, de a fojtószelepeket és a kipufogórendszert is kicserélték, ahogyan a motorvezérlőből is újat kapott a 911-es. Így már valószínűleg többet tud a gyári bő 230 lóerős teljesítményénél. Az autót 2015-ben, Los Angelesben építette a nagy mester, most pedig Vancouverből viheti el majd az aukció nyertese.

Akira Nakai személyesen faragta szét ezt a 911-est 31