Bár vannak nehezítő tényezők, azért naiv kijelentés lenne azt állítani, hogy nem általános jelenség a hazai használtpiacon a kilométerórák visszatekerése. Ez bizony még mindig bevett szokás, és részben a vásárlók gerjesztik, akik elriadnak a nagy futásteljesítmény láttán.
Mégis vannak, akik próbálkoznak az őszinte hirdetéssel. Jöjjön pár korántsem új eladó kocsi, akár egy vadi új autó áráért, félmillió kilométer felett.
Ford Galaxy hét személyre
Ebben a gépben megcsillan a vállalkozás reménye, a személyszállítás szürke zónája, a telekocsizás. Hat utassal azért ki lehet egészíteni az üzemanyagköltséget, de ki venné meg ezt, ha ugyanilyen árért több Galaxy várja tulajdonosát mindössze 180-200 ezer kilométerrel?

Taxi voltam, vállalom!
A krémszínű Mercedes E-osztályról messziről ordít, hogy valahol Németországban még taxiként gyűjtött rengeteg kilométert, ezt csak egy fényezés árán lehetne eltusolni, de ennyi pénzért még őszinte 565 ezerrel is csábító. (?)

A pickupnál úgyse számít?
Egy platós gép munkára termett, és inkább az igénybevétel foka számít, semmint a megtett kilométer. Ebben a Toyotában utóbbiból több van, mint félmillió, lassan húszéves, mégis 1,8 millió körül alakul a vételára.
