Bár vannak nehezítő tényezők, azért naiv kijelentés lenne azt állítani, hogy nem általános jelenség a hazai használtpiacon a kilométerórák visszatekerése. Ez bizony még mindig bevett szokás, és részben a vásárlók gerjesztik, akik elriadnak a nagy futásteljesítmény láttán.

Mégis vannak, akik próbálkoznak az őszinte hirdetéssel. Jöjjön pár korántsem új eladó kocsi, akár egy vadi új autó áráért, félmillió kilométer felett.

Ford Galaxy hét személyre

Ebben a gépben megcsillan a vállalkozás reménye, a személyszállítás szürke zónája, a telekocsizás. Hat utassal azért ki lehet egészíteni az üzemanyagköltséget, de ki venné meg ezt, ha ugyanilyen árért több Galaxy várja tulajdonosát mindössze 180-200 ezer kilométerrel? 

Vennél autót 500 ezer kilométerrel 3 millióért? 1

Taxi voltam, vállalom!

A krémszínű Mercedes E-osztályról messziről ordít, hogy valahol Németországban még taxiként gyűjtött rengeteg kilométert, ezt csak egy fényezés árán lehetne eltusolni, de ennyi pénzért még őszinte 565 ezerrel is csábító. (?)

Vennél autót 500 ezer kilométerrel 3 millióért? 2

A pickupnál úgyse számít?

Egy platós gép munkára termett, és inkább az igénybevétel foka számít, semmint a megtett kilométer. Ebben a Toyotában utóbbiból több van, mint félmillió, lassan húszéves, mégis 1,8 millió körül alakul a vételára.

Vennél autót 500 ezer kilométerrel 3 millióért? 3