Találtam pár érdekes képet azonos témában. Az hétköznapinál drágább, ritkább autókat láthatunk nagyon is hétköznapi feladatot teljesítve. A Ferrariból kilóg némi faanyag, a Tesla hátuljában zsákszám figyel a krumpli. A fotókat nézve eszembe jutott a Rolls-Royce túránk, amikor Budapestről Szófiába szállítottunk le két angol guruló szalonszobát a drágább fajtából. Mindkettőben 6,6 literes, duplaturbós V12-es motor duruzsolt – szó szerint -, a Ghostban 571, a Wraith-ben 632 lóerős teljesítménnyel.

Akkor több kritikus hozzászólást kaptunk, mert enni mertünk a kocsikban, sőt talán volt, akinek a gumiégetés is barbár szentségtörésként hatott. Józanul végiggondolva senki sem rombolja szándékosan saját értékeit, az autóját sem, de aki azt mondja, hogy ő csak fehér kesztyűben, ünnepnapokon nyúlna a Ferrarijához, az nem gondolt még bele, milyen életstílust jelent valóban birtokolni egy ilyen autót.

Van, akinek egy Ferrari FF csak a flotta tucatautója, amibe tényleg belefér egy ilyen szállítási akció, nagy baja nem lesz tőle, a beltér esetleges sérülései könnyedén javíthatóak. Vagy ha nem, akkor sincs semmi.

Szentségtörés ritka luxusautóval krumplit szállítani? 1Szentségtörés ritka luxusautóval krumplit szállítani? 2Szentségtörés ritka luxusautóval krumplit szállítani? 3Szentségtörés ritka luxusautóval krumplit szállítani? 4Szentségtörés ritka luxusautóval krumplit szállítani? 5Szentségtörés ritka luxusautóval krumplit szállítani? 6