Pár centivel magasabb a futóműve, mint egy Polóé
Pár centivel magasabb a futóműve, mint egy Polóé
Fotó megosztása:
Alig nagyobb csak egy Polónál, a T-Crosshoz képest hosszabb és jobban is néz ki
Alig nagyobb csak egy Polónál, a T-Crosshoz képest hosszabb és jobban is néz ki
Fotó megosztása:
Nivus néven ismerik Dél-Amerikában, Európába most érkezett Taigo néven
Nivus néven ismerik Dél-Amerikában, Európába most érkezett Taigo néven
Fotó megosztása:
Az R Line külső sportosabb, látványosabb
Az R Line külső sportosabb, látványosabb
Fotó megosztása:
Városi crossovernek hívjuk, de végső soron egy teljesen hagyományos kis kompakt ötajtós
Városi crossovernek hívjuk, de végső soron egy teljesen hagyományos kis kompakt ötajtós
Fotó megosztása:
Azt mondják, hogy kupés a teteje, mindenki döntse el, hogy igaz-e, vagy hamis
Azt mondják, hogy kupés a teteje, mindenki döntse el, hogy igaz-e, vagy hamis
Fotó megosztása:
Csak elsőkerékhajtású lehet
Csak elsőkerékhajtású lehet
Fotó megosztása:
Nem egy rossz forma, méretben is ellemes, pedig alapvetően kis crossover
Nem egy rossz forma, méretben is ellemes, pedig alapvetően kis crossover
Fotó megosztása:
Karosszériájának nagy része egyezik a Polóval, az ajtók teljesen ugyanazok
Karosszériájának nagy része egyezik a Polóval, az ajtók teljesen ugyanazok
Fotó megosztása:
Kicsit audis a hátsó lámpa
Kicsit audis a hátsó lámpa
Fotó megosztása:
Illik a T-betús VW crossover és SUV vonalba
Illik a T-betús VW crossover és SUV vonalba
Fotó megosztása:
Kitakargatós fejlett ledes fényszórókat kap az R Line
Kitakargatós fejlett ledes fényszórókat kap az R Line
Fotó megosztása:
Csak külsőleg sportos, de azért nagyobb motort is kap
Csak külsőleg sportos, de azért nagyobb motort is kap
Fotó megosztása:
Kicsit szúrós a tekintete, de semmi komoly
Kicsit szúrós a tekintete, de semmi komoly
Fotó megosztása:
Városi cirkáló, a padkamászáshoz tökéletes magassággal
Városi cirkáló, a padkamászáshoz tökéletes magassággal
Fotó megosztása:
Elég haladós az 1,5-ös motorral, de nincs nagy tűzijáték
Elég haladós az 1,5-ös motorral, de nincs nagy tűzijáték
Fotó megosztása:
Jól áll neki a piros fényezés, kár, hogy belül még ennyire sem látványos
Jól áll neki a piros fényezés, kár, hogy belül még ennyire sem látványos
Fotó megosztása:
Sivár, egyszerű, sötét a beltér, a műszerfal díszbetéte lehetne színesre fényezett is
Sivár, egyszerű, sötét a beltér, a műszerfal díszbetéte lehetne színesre fényezett is
Fotó megosztása:
Kicsit furcsa a gombok kiosztása, de szokható
Kicsit furcsa a gombok kiosztása, de szokható
Fotó megosztása:
10,25 colos a feláras, nagyobbik digitális műszeregység
10,25 colos a feláras, nagyobbik digitális műszeregység
Fotó megosztása:
Hímzett Alcantara, ez mondjuk igényes
Hímzett Alcantara, ez mondjuk igényes
Fotó megosztása:
Elég bizonytalanul működik a hétfokozatú DSG váltó
Elég bizonytalanul működik a hétfokozatú DSG váltó
Fotó megosztása:
Jól használható a multimédiás fejegység
Jól használható a multimédiás fejegység
Fotó megosztása:
Hátul is el lehet férni kifejlett testmagassággal
Hátul is el lehet férni kifejlett testmagassággal
Fotó megosztása:
438 literes a csomagtartó, nagyobb, mint a Golfé
438 literes a csomagtartó, nagyobb, mint a Golfé
Fotó megosztása:
1,5-ös 150 lóerős turbós benzinmotor, hasít vele a VW Taigo
1,5-ös 150 lóerős turbós benzinmotor, hasít vele a VW Taigo
Fotó megosztása: