Méretek: 4118x1802x1534 mm
Méretek: 4118x1802x1534 mm
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2558 mm
Tengelytáv: 2558 mm
Fotó megosztása:
Saját tömeg: 1205 kg
Saját tömeg: 1205 kg
Fotó megosztása:
Az alap felni 17-es, a képen a feláras 18-as már látványosan nagynak hat a kicsi kocsin
Az alap felni 17-es, a képen a feláras 18-as már látványosan nagynak hat a kicsi kocsin
Fotó megosztása:
Izgalmasak az idegenlény-szemek, a csúcskivitelben mátrix-LED a fényszóró
Izgalmasak az idegenlény-szemek, a csúcskivitelben mátrix-LED a fényszóró
Fotó megosztása:
A felnidizájnokat városokról nevezték el, ez itt a 18-as Lisbon
A felnidizájnokat városokról nevezték el, ez itt a 18-as Lisbon
Fotó megosztása:
A gyémántminta már kívül elkezdődik a tükörház érdekes dekorációjával
A gyémántminta már kívül elkezdődik a tükörház érdekes dekorációjával
Fotó megosztása:
Az előző, még Citroën családnevű DS3-at idézi a hátrafelé úszó cápauszony a B-oszlop tövében
Az előző, még Citroën családnevű DS3-at idézi a hátrafelé úszó cápauszony a B-oszlop tövében
Fotó megosztása:
A La Premiere bevezető széria már kifutott, a tesztautónak megfelelő modell a csúcskivitelű Ultra Prestige, ezt tessék keresni a bótban
A La Premiere bevezető széria már kifutott, a tesztautónak megfelelő modell a csúcskivitelű Ultra Prestige, ezt tessék keresni a bótban
Fotó megosztása:
Az 1,2-es háromhengeres kis turbómotornak kicsit fellengzős a dupla kályhacső-vég, de sebaj, a látvány csodás
Az 1,2-es háromhengeres kis turbómotornak kicsit fellengzős a dupla kályhacső-vég, de sebaj, a látvány csodás
Fotó megosztása:
Elöl tágas, világos, élhető az elülső traktus
Elöl tágas, világos, élhető az elülső traktus
Fotó megosztása:
Nagyon francia, nagyon extravagáns a sok keveredő forma, a diszharmónia, ami mégis összeáll valami bizarr egésszé
Nagyon francia, nagyon extravagáns a sok keveredő forma, a diszharmónia, ami mégis összeáll valami bizarr egésszé
Fotó megosztása:
Városban és autópályán a fogyasztás elindul a 7-tel kezdődő tartomány felé, országúton-elővárosban 6 liter alatt is el tud járni a kocsi
Városban és autópályán a fogyasztás elindul a 7-tel kezdődő tartomány felé, országúton-elővárosban 6 liter alatt is el tud járni a kocsi
Fotó megosztása:
Olcsóbb, plexilapra vetítős a Head-Up Display, de az elhelyezése jó, a kép az út feletti látómezőben van, nem a műszerfalon
Olcsóbb, plexilapra vetítős a Head-Up Display, de az elhelyezése jó, a kép az út feletti látómezőben van, nem a műszerfalon
Fotó megosztása:
A térképadatbázist külön meg kellene venni még a tizenmillión felül
A térképadatbázist külön meg kellene venni még a tizenmillión felül
Fotó megosztása:
Iszonyú izgalmas, és az a poén, hogy a használhatóság egész jó!
Iszonyú izgalmas, és az a poén, hogy a használhatóság egész jó!
Fotó megosztása:
A váltókar nagyobb PSA-autókból ismerős, maga az elrendezés itt az alsó középkonzolon pedig sok régi tanulmányautóban feltűnt már korábban
A váltókar nagyobb PSA-autókból ismerős, maga az elrendezés itt az alsó középkonzolon pedig sok régi tanulmányautóban feltűnt már korábban
Fotó megosztása:
Üzemmódválasztó, ami a gázpedál érzékenységét és a váltó programját változtatja me
Üzemmódválasztó, ami a gázpedál érzékenységét és a váltó programját változtatja me
Fotó megosztása:
Az ablakemelők a váltókar mellé kerültek, ezt olcsóbb kiskocsikban spórolásból szokták így csinálni (kevesebb gomb kell), de itt inkább a dizájn lehetett a vezérelv, sok szép gombot lehetett így iderakni
Az ablakemelők a váltókar mellé kerültek, ezt olcsóbb kiskocsikban spórolásból szokták így csinálni (kevesebb gomb kell), de itt inkább a dizájn lehetett a vezérelv, sok szép gombot lehetett így iderakni
Fotó megosztása:
Gyémántminta, gyémántminta mindenütt!
Gyémántminta, gyémántminta mindenütt!
Fotó megosztása:
Nagyon szép gomb, csak rossz helyen van
Nagyon szép gomb, csak rossz helyen van
Fotó megosztása:
Hihetetlen, hogy egy ilyen kis autóban mennyire érdekes és elegáns a beltér
Hihetetlen, hogy egy ilyen kis autóban mennyire érdekes és elegáns a beltér
Fotó megosztása:
Az érdekes szellőző és a dekorbetét jól mutat az ajtóbelsőn, de hiányzik innen az ablakemelő konzol, ettől valahogy olyan túl egyszerű mégis az egész
Az érdekes szellőző és a dekorbetét jól mutat az ajtóbelsőn, de hiányzik innen az ablakemelő konzol, ettől valahogy olyan túl egyszerű mégis az egész
Fotó megosztása:
A minőségérzet erős közepes a prémiummezőnyben
A minőségérzet erős közepes a prémiummezőnyben
Fotó megosztása:
Motoros mozgatás, masszázsfunkció az óraszíj-mintás bőrfotelben. A legdráább ülésszett extraára 870 ezer forint!
Motoros mozgatás, masszázsfunkció az óraszíj-mintás bőrfotelben. A legdráább ülésszett extraára 870 ezer forint!
Fotó megosztása:
Tárolóhelyből, pohártartóból jut elegendő
Tárolóhelyből, pohártartóból jut elegendő
Fotó megosztása:
Hátul szűk a hely, de a látvány kifogástalan
Hátul szűk a hely, de a látvány kifogástalan
Fotó megosztása:
Hogy a hátul ülőkben rögzüljön a márka
Hogy a hátul ülőkben rögzüljön a márka
Fotó megosztása:
350 literes a raktér, ez a kategóriában gyenge közepes érték (Renault Captur: 377 l, Audi Q2: 405 l, Toyota C-HR: 377 l)
350 literes a raktér, ez a kategóriában gyenge közepes érték (Renault Captur: 377 l, Audi Q2: 405 l, Toyota C-HR: 377 l)
Fotó megosztása:
1/3-2/3 arányban dönthető a háttámla
1/3-2/3 arányban dönthető a háttámla
Fotó megosztása:
Az 1,2 literes háromhengeres turbómotor 130 lóerőre hangolva duruzsol a DS 3 Crossback-ben
Az 1,2 literes háromhengeres turbómotor 130 lóerőre hangolva duruzsol a DS 3 Crossback-ben
Fotó megosztása: