



Teszten a Swift
Márciusban teszteltük az új Swiftet, amely magyar szempontból az idei év legfontosabb új autója volt. Mondjuk a formatervet mintha a MINI-ről és kicsit a Citroën C2-ről koppintották volna, de az új Swift csinos, biztonságos, nem adják drágán és még jó is.
Már megint a nők
Idén is megragadtak bennünket Genf szépségei. Itt most nem a habarccsal tapasztott, hanem a hosszú combú szépségekre gondolunk feketében, szőkében, barnában és vörösben. Az Opel standra ráadásul befutott egy csapatnyi szépségkirálynő.
Az új mindenvivő: Koenigsegg CCR
387,87 km/óra. Ezzel az eredménnyel a Koenigsegg megdöntötte a szériaautók sebességi világcsúcsát. Az autós kártyák új mindenvivője a CCR modell 806 lóerős turbómotorral és 3,2 másodperces százra gyorsulással. A legdurvább az egészben az a feltételezés, hogy kellően hosszú egyenes úton a CC+ akár 395 km/órás sebességet is elérhet a gyártó szerint.
Botrány a luxuskategóriában
2001-ben akkora felhördülés fogadta a 7-es BMW külsejét, mintha egy jeti tervezte volna. Az autó mégsem jutott kárhozatra, a viták ellenére nagyon jól fogy és időközben a gyár a formán is finomított. A pazar luxusautót új dízel és benzines motorokkal vezettük Spanyolországban.
Dacia Logan – Irány nyugat!
Nagyjából az autókínálat másik végletét jelenti a Dacia Logan, amelyben menyasszonyommal elhatoltunk Rómáig. A saját billentyűzeten született anyagok közül nálam ez az év cikke a Ladában cseperedtem témájú mellett.
![[másolat] – Megjöttek a szépségkirálynők 6 [másolat] – Megjöttek a szépségkirálynők 6](https://vezess2.p3k.hu/app/uploads/2025/12/evitara_lead-196x131.jpg)