Az utastérbe Alcantara és kevlár betétek kerültek, a kormányt versenyautósra formázták
9 fotó
Mióta az Aston Martin kiszélesítette, illetve megújította a termékpalettáját, az eladások is megugrottak. Ez magával hozta azt is, hogy a korábban teljesen unikumnak számító modell mára már nem akkora ritkaság, Magyarországon is láthatunk egy-egy példányt minden típusból. Így jön a képbe a Mansory, amely cég a Bentley után az Astont is kezelésbe vette és egyedibbé alakította.

[bekkep]Elsőként a középső modellt, a DB9-est dolgozták át, amely nemcsak motorikusan lett erősebb, de látványban is sikerült hozzátenni az autóhoz. Az eredmény láttán egyértelmű, hogy a sportosabb vevőket célozza meg a tuningcég.

Agresszív első spoilert terveztek az autóhoz, amely sokkal jobb hűtést biztosít a motornak és a fékeknek, ami főleg melegben és fokozott terhelés mellett jelent előnyt. Hasonló megfontolásból dolgozták át a motorháztetőn lévő levegőnyílásokat is, melyekre krómozott terelőlemezek kerültek.

Sokkal feltűnőbb lett az orr-rész. Formailag ugyan nem változott, de hangsúlyosabb rácsot kapott a hűtőmaszk és hasonlóan alakították át a lökhárító középső részét is.

[bekkep]Versenyautós küszöbspoilerrel bővült a DB9 karosszériája, amin méretes nyílások terelik a hátsó fékekhez a hideg levegőt. Hátul a sport-kipufogódobok duplakörös végén kívül a méretes diffúzor jelent komoly változást. A fő attrakció mégis a felfelé nyíló ajtó.

Nem jobbá, hanem mássá alakították az utasteret a Mansory szakemberei. Karbon betétek kerültek az utastérbe, ami a műszerfal és az ülések Alcantara borításával sportos hangulatot teremt. Sportkormányt szereltek az eredeti helyére, ennek jellegzetessége, hogy alul-fölül kiegyenesítették az íveket rajta.

A Mansory csomag részeként a motortérben dolgozó V12-es erőforrást is felfrissítették. Immár 630 lóerőt tud a hatliteres motor, amivel a DB9 4,5 másodperc alatt sprintel 100-ig. Az autó végsebessége a sportkocsihoz méltó, 330 km/óráig meg sem áll a kihegyezett Aston. A futóművet érintetlenül hagyták, de új háromrészes 18 colos felnikkel gazdagodott a kocsi.