



[bekkep]Elsőként a középső modellt, a DB9-est dolgozták át, amely nemcsak motorikusan lett erősebb, de látványban is sikerült hozzátenni az autóhoz. Az eredmény láttán egyértelmű, hogy a sportosabb vevőket célozza meg a tuningcég.
Agresszív első spoilert terveztek az autóhoz, amely sokkal jobb hűtést biztosít a motornak és a fékeknek, ami főleg melegben és fokozott terhelés mellett jelent előnyt. Hasonló megfontolásból dolgozták át a motorháztetőn lévő levegőnyílásokat is, melyekre krómozott terelőlemezek kerültek.
Sokkal feltűnőbb lett az orr-rész. Formailag ugyan nem változott, de hangsúlyosabb rácsot kapott a hűtőmaszk és hasonlóan alakították át a lökhárító középső részét is.
[bekkep]Versenyautós küszöbspoilerrel bővült a DB9 karosszériája, amin méretes nyílások terelik a hátsó fékekhez a hideg levegőt. Hátul a sport-kipufogódobok duplakörös végén kívül a méretes diffúzor jelent komoly változást. A fő attrakció mégis a felfelé nyíló ajtó.
Nem jobbá, hanem mássá alakították az utasteret a Mansory szakemberei. Karbon betétek kerültek az utastérbe, ami a műszerfal és az ülések Alcantara borításával sportos hangulatot teremt. Sportkormányt szereltek az eredeti helyére, ennek jellegzetessége, hogy alul-fölül kiegyenesítették az íveket rajta.
A Mansory csomag részeként a motortérben dolgozó V12-es erőforrást is felfrissítették. Immár 630 lóerőt tud a hatliteres motor, amivel a DB9 4,5 másodperc alatt sprintel 100-ig. Az autó végsebessége a sportkocsihoz méltó, 330 km/óráig meg sem áll a kihegyezett Aston. A futóművet érintetlenül hagyták, de új háromrészes 18 colos felnikkel gazdagodott a kocsi.