



A Brabus PowerXtra komputerrel a B 180 CDI az eredeti 109 helyett 143 lóerőt teljesít. A négyhengeres motor nyomatéka 250-ről 300 newtonméterre emelkedett. Az autó így 9,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, legnagyobb sebessége pedig 193 km/h.
Ennél is izgalmasabb lett a B 200 CDI, melynek ménesét 50 lóval bővítették, így 190 paci vár már bevetése. Emellett 1600-2600 közötti fordulatszámon 350 newtonméter nyomatékot ad le a blokk.
Ezzel a teljesítménnyel a Brabus B 8,4 másodperc alatt eléri a 100-as tempót. Végsebességében is sokat javult, hiszen az utcai változat 201 km/órás végsebességével szemben a tuningolt modell 215 km/óráig húzatható.
Az átalakítások nem érintik az autó emisszióját, a B-osztály továbbra is teljesíti az Euro IV-es normát és a részecskeszűrő is a helyén marad. A kipufogóban a hátsó dobot cserélik ki, amit két krómozott kipufogóvéggel ékesítettek.
Annak ellenére, hogy egy családi modellt vett kezelésbe a bottropi cég, az eredmény igazán látványos lett. Az új első spoiler és a küszöbök jóval laposabbnak és nyújtottabbnak mutatják az autót, amit az átalakított futómű csak fokoz.
Száműzték az első lökhárítóból az eredeti ködlámpákat, majd a fészkekbe dupla fényszórókat ültettek. Hátulról nézve is izgalmasabb formát öltött a B-osztály, ehhez elég volt a tetőspoiler és a lökhárítóborítás.
A látvány elmaradhatatlan része a Brabus egyedi felnigarnitúrája, amely 17-es, illetve 18-as kivitelben kapható. A csúcsváltozaton 225/35 R 18-as abroncsokat találunk. Az erősebb motorokhoz jobb futómű is dukál, amit a Brabus ezúttal egy rugókészlettel valósított meg. A gyári lengéscsillapítókkal alkalmazott sportrugók 30 milliméterrel alacsonyabbra húzták a karosszériát.
Belül a modernebb Mercedes formák mellett jól mutatnak a sportos kiegészítők. A küszöbökre polírozott alumínium lapok kerültek, hasonló anyagot alkalmaztak az új pedálsornál és a váltókarnál is. A pilóta sportosabbra formált kormánnyal irányíthatja az autót.
