Nem a Rolls-Royce az egyetlen hiperluxus-autómárka, amely minden korábbi eredményét felülmúlta 2021-ben: a Bugatti szintén új csúcsokat ostromolt tavaly.

A nyers értékesítési számok is jól hangzanak: 150 ügyfél adott le megrendelést, ráadásul közülük csak 60-an voltak visszatérő vevők, a fennmaradó 90-et frissen szerezték.

Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 1
Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 2

Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek

Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek

Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 9
Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 10
Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 11
Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 12
Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 13
Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 14
Fotó megosztása:

A Chiron és a Divo (fenti nagy képen) egyaránt teljesen elfogyott, ahogy az extrém Bolide mind a 40 példánya is gazdára talált mindössze 2 hónap alatt.

Négy új Bugatti szalon nyílt tavaly, méghozzá Tokióban, Szingapúrban, Rijádban és Manchesterben.

Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 15

Bugatti Centodieci

A legfontosabb fejlemény azonban az volt tavaly, hogy a Bugatti fuzionált az elektromos szupersportkocsikat fejlesztő horvát Rimac márkával. Az új cég Bugatti Rimac néven folytatja a munkát.

Ami a 2022-es terveket illeti, legalább 80 autót szeretnének átadni a vásárlóknak. Köztük lesz a Chiron Super Sport első példánya, valamint a Centodieci teljes tízdarabos szériája.

Újabb hiperluxus-márka részvényesei örülhetnek 16

Mate Rimac, az új vállalat vezérigazgatója