Alig pár évre kell visszaemlékeznünk arra a pontra, amikor a Bugatti bemutatta eddigi legdrágább új típusát, a Divót. 2018-ban Pebble Beachen mutatkozott be a modell, ami akkor még prototípus volt, de visszahozott egy rég elfeledett dolgot a Bugattinál, az egyedi, kis szériában gyártott karosszériát. És ez bizony kinyitotta a vevők pénztárcáját.

A publikus bemutatóval majdnem egy időben egy alig maroknyi társaságnak, potenciális vevőknek is megmutatta a Bugatti a Divót, amiből már akkor is csak 40-et ígért a gyártó, az ennyire exkluzív modellek pedig még vonzóbbak a tehetősek szemében. Éppen ezért a Bugatti 5 millió eurós árcédulát akasztott rá, de így is alig pár hét alatt kifizették mind a 40-et.

Alig kezdték el, máris itt az utolsó Bugatti Divo 2

A szériából pedig mostan elkészült az utolsó példány is, és a vevőnek igencsak kifinomult ízlése volt. Olyan színeket választott, melyek a klasszikus modelleknek is jól álltak. Külső fényezése hasonló árnyalat, mint amit az EB 110 is viselt, belseje sötétkék és világosabb, francia versenykék árnyalatú, oldalanként eltérő, felnijeit pedig aranyszínűre fényezték.

Alig kezdték el, máris itt az utolsó Bugatti Divo 3

Mivel a Divo, és a Bugatti új konstrukciói, egyedi modelljei csak a karosszériáról fognak szólni, műszaki tartalomban nem változtattak a Chironhoz képest, de az új kasztnielemek miatt 35 kilóval könnyebb lett a Divo. 8,0 literes, négyturbós W16-os motorja 1500 lóerőt teljesít, 0-ról 100 km/h-ra 2,5 másodperc alatt gyorsul fel, és akár 380 km/h-val is képes száguldani.