A negyedik generációs Toyota Supra még ma is rendkívül népszerű alap, ha valaki nagyon erős, japán kupét szeretne. A 2JZ motor híresen jól bírja az akár 1000 lóerő feletti építéseket is és úgy tűnik, hogy a BMW-féle B58-asnak is kezdik keresgélni a határait, hiszen sorra születnek meg az A90-es Suprákból is a több száz lóerős verziók.

A japán SARD már a SEMA Show virtuális kiadására is különleges autóval készült, arra az eseményre egy több mint 1000 lóerős drift autót készítettek. Most itt a szolidabb változat 500 lóerővel.

Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 1
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 2

Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára

Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára

Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 17
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 18
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 19
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 20
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 21
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 22
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 23
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 24
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 25
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 26
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 27
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 28
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 29
Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 30
Fotó megosztása:

A Toyota GR Supra 3,0 literes, sorhatos turbómotorja eredetileg 340 lóerős és 500 Nm nyomatékot tud, amivel 4,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra. A SARD Suprája 5800-as fordulaton 493 lóerőt ad le és 685 Nm nyomatékot tud. Ez már 3,7 másodperc alatt futja meg a 0-100-as sprintet.

Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 31

Hogy kibírja a megnövekedett teljesítményt, ezért merevebbé tették a karosszériát és állítható futómű került az autó alá, valamint merevebb stabilizátorok. Nagyobb Alcon fékekkel szerelték fel, melyekre hatdugattyús nyergek kerültek.

Furcsa gúnya került az 500 lóerős Suprára 32

Az egyedi elemekkel a karosszériája közel 8 centiméterrel lett szélesebb, a gépháztetőre pedig funkcionális szellőzőnyílások kerültek. Az első műanyag betétekkel kicsit dodzsem hangulatú lett az autó orra, hátul pedig eltűnt a diffúzorszerű elem.

A japánok 20 példányt készítenek az autóból, közel 38 millió forintnak megfelelő áron.