Már itt van az új generációs Land Rover Defender, ám ez semmit sem von le az eredeti modell varázsából. A klasszikus terepjáró nagy kedvencnek számít a tuningműhelyek körében is; legutóbb egy amerikai stúdió, az E.C.D. Auto Design vette kezelésbe a modell közepes tengelytávú, négyajtós kombi kivitelét.

Corvette-motor és bárszekrény is van ebben a terepjáróban 1

Teljes külső bukókeretet is kapott az autó; a keretre kiegészítő lámpák kerültek

A legfontosabb módosítást az orrban találjuk: a gyengécske dízelmotort a hatodik generációs Chevy Corvette V8-as benzinmotorjára cserélték. Az LS3-as kódjelű blokk alapkivitelében 436 lóerőt adott le, itt 573 lóerős. A BF Goodrich terepgumik aligha örülnek az extra nyomatéknak, a tulajdonost viszont nyilván megnyugtatja a Brembo fékrendszer.

Corvette-motor és bárszekrény is van ebben a terepjáróban 2

Utasai a kényelmes légrugózás mellett a második sorban is motorosan állítható, különálló Recaro sportüléseknek is örvendhetnek, az utastér tele van vezeték nélküli telefontöltő aljzatokkal, mindent igényes bőr borít, az autóba orrkamerát is telepítettek.

Corvette-motor és bárszekrény is van ebben a terepjáróban 3

Ez a második üléssor

Hogy ennyi modern szerelvény mellett se vesszen el teljesen a klasszikus hangulat, arról British Racing Green karosszériaszín, old school műszeregység és fa kormánykerék gondoskodik. És persze a csomagtartóban elhelyezett bárszekrény, amely többek között egy komplett pohárszettet, bortartót, koktélshakert, valamint jégtartót és -vödröt is tartalmaz.


És ha azt gondolnád, ez a cég legdurvább Defender-átalakítása, nagyon tévedsz: készítettek egy tisztán elektromos verziót is, méghozzá a Tesla hajtásláncának felhasználásával.

Forrás: ecdautodesign.com