Az elődmodell 2016-ban búcsúzott, a gyártó pedig ígért fűt-fát az utóddal kapcsolatban; még azt is hallottuk, hogy elektromos, de legalábbis hibrid autóként születik újra a kockaforma terepjáró-ikon.

Na végre: itt az új Defender! 1
Na végre: itt az új Defender! 2

Na végre: itt az új Defender!

Na végre: itt az új Defender!

Na végre: itt az új Defender! 15
Na végre: itt az új Defender! 16
Na végre: itt az új Defender! 17
Na végre: itt az új Defender! 18
Na végre: itt az új Defender! 19
Na végre: itt az új Defender! 20
Na végre: itt az új Defender! 21
Na végre: itt az új Defender! 22
Na végre: itt az új Defender! 23
Na végre: itt az új Defender! 24
Na végre: itt az új Defender! 25
Na végre: itt az új Defender! 26
Fotó megosztása:

A valóság végül nem ez lett, egyelőre a Jaguar-Land Rover konvencionális dízel- és benzinmotorjaival érkezett a kocsi a 2020-as modellévre. A formaterv nem rossz, bár sokkal inkább hozza a párhuzamos Land Rover-modellek világát, mint a baltával faragott ősét, a felszereltség, a műszaki tartalom pedig szintén nem az eredetileg félig-meddig traktornak készült, alvázas ős-Landy primitív célszerűségének, hanem egy nagyon is korszerű – és persze drága – önhordó kasztnis SUV biztonságának és komfortjának megfelelő. 

Az új Defenderről minden fontos műszaki részletet elolvashattok ebben a cikkünkben, a körbe- és körültapogatás élményét pedig ezzel a videóval igyekszünk átadni nektek a Frankfurti Autószalonról:

a videó a hirdetés után indul