A CarScoops.com szerkesztői ismerik azt az érzést, amikor egy borzalmas fájdalmat úgy enyhítünk, teszünk elviselhetőbbé a magunk számára, hogy a sokkhatást kiváltó benyomást megosztjuk másokkal. Kizárólag ez lehetett az oka annak, hogy magyar idő szerint ma hajnalban közöltek egy képsorozatot a Voltron Motors ’Prestige Intimidator’ (a név nem jelent semmi értelmeset, hacsak a „presztízs megfélemlítő” nem bír értelemmel valaki számára), mivel pedig mi sem lennénk képesek magunkban megbirkózni az ideig terheléssel, megosztjuk veletek. Bocsánat.

15 fotó

Amikor módosított orrkialakításról, átdolgozott lökhárítókról esik szó, nem ezek a léptékek jutnak az ember eszébe. Szerencsétlen Wrangler motorházfedelét is kipúposították (power dome, azaz elvben egy túlméretes motornak helyet csináló teljesímény-kupola került rá), a sajátos idomokat egyedi (rossz) arányérzékkel elhelyezett kék színfoltok teszik hangsúlyossá.

A gigantikus terepabroncsok a hajtáslánc és a felfüggesztés megfelelő felkészítése esetén bármilyen terepen elboldogulnak. Nem tudjuk, előbbi terén történtek-e változások; a Wrangler alapkiépítésében is meglehetősen magabiztosan mozog a terepen, de ha valamely strapabíróbb példányát vették alapul az átépítéshez, akár indokolt is lehet a túlgumizás.

s-l1600 (4)

A futómű megerősítéséről a garázdák tuningolók gondoskodtak: 10 centis emelés, mind a négy sarokban Fox Racing lengéscsillapítók kerültek az autó alá.

Az utastérben a szokásos nagyzenés módosítás érvényesült, okostelefon-integrációval, feljavított infotainment rendszerrel, és persze steppelt bőr borítja az üléseket, mert csak.

A módosításokért kb. 36 ezer dollárt, azaz 10 millió forintot kér el a műhely. Ez már önmagában is fájdalmas, de ha figyelembe vesszük, hogy az USA-ban már 28 ezer dollárért, azaz 8 millió forintért új négyajtós Wrangler Unlimitedhez juthatunk (csicsák nélkül, természetesen), az egész pakk értelmét veszti – na nem mintha eleve lett volna neki olyan.

s-l1600 (15)