Összesen nyolc közép- és felső középkategóriás autóról lett volna szó. Képeink illusztrációk
Nem a teljesítmény vagy a súly számít a besorolásban, hanem a jármű hossza, szélessége és tengelytávja
Egzakt matematikai képletek alapján jön ki a kilenc kategória
Sajnos a NAV sajtóosztályától nem sikerült megtudnunk, mekkora motorú  3-as és 5-ös BMW-k kapták a legtöbb pontot. Nem mindegy, hogy négyhengeres 520i-re volt-e igény vagy V8-as 550i-re, de előbbi a valószínű. Vége azoknak az időknek, amikor állami funkcionáriusok 275 lóerős, jó esetben is 13,7 litert fogyasztó W8-as Passatban pöffeszkedtek
5 fotó

Összesen nyolc közép- és felső középkategóriás autóról lett volna szó. Képeink illusztrációk

Összesen nyolc közép- és felső középkategóriás autóról lett volna szó. Képeink illusztrációk

A felhívás a kocsikat hét kategóriába sorolja. Első helyen áll az egyetlen “négyajtós limuzin”, míg legtöbbet “ötajtós kombiból” akarnak vásárolni. Itt a darabszám 123, de a kiíró ennél 30 darabbal kevesebbet is vásárolhat. Darabszámban második helyen áll a “négy- vagy ötajtós limuzin”, amelyből a megrendelés 50 (mínusz 10) darabra szól.

A becsült ellenértéket nem közli a felhívás, és arról az ajánlatkérőtől az MTI sem kapott információt. Az ajánlattevőnek valamennyi kategóriában be kell mutatnia az utóbbi három évből, a kiírásban szereplő darabszámú referenciát.

Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes úgy, hogy 90 súlyszámot kap az ár, 10-et pedig az energiahatékonysági és környezetvédelmi jellemzők. Az ajánlattételi határidő július 1. Az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell arról, hogy a megajánlott gépjárművekre – a forgalomba hozatal időpontjától számított – 36 hónapig vagy 150 ezer kilométerig teljes körű jótállást vállal.

(Forrás: MTI)