14 fotó
Továbbra is masszív terepjárós formákból építkezik a Yeti, de ezúttal nem zárt, hanem kabrió karosszériával mutatkozott be Frankfurtban. A tanulmányautó korábbi kék helyett ezúttal fénylő narancsszínű lett.

Kettős tető védi az utasokat az autón, míg elöl levehető keménytető, addig hátul vászontető került a Yetire. Ha a hátsó rész távolítjuk el, akkor Pick Up, ha az első részt is akkor kabrióként üzemelhet a modell.

A keménytető a csomagtér erre kialakított részébe kerülhet, a feltekert vászontető az ülések közé, a hátsó üvegeke pedig az oldalfalakba kerülnek. Az utastér kialakítást a korábbi Yetiből vette át a Skoda, amiben a modern formák és anyagok dominálnak.

Összehajthatóak a Yeti hátsó ülései, amivel bővíthető a csomagtartó. Az ülések hátsó része a csomagtérpadlóhoz hasonló mélyedéseket és gumibetétet rejt. Várhatóan 2008-ban valósulhat meg szériaautó formájában a Skoda szabadídőautó.

A Skodánál a középpontban az új Octavia sportmodellje az RS van. Ahogy azt már korábban megtudtuk, az autó közvetlen befecskendezéses 2,0 TFSI turbómotorral készül. A Golf GTI-ből ismerős erőforrás 200 lóerős, legnagyobb nyomatéka 280 newtonméter 1800-5000 fordulatszám között.

Ezzel az autó 7,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége pedig 240 km/óra. Ahogy korábban most is lesz kombi karosszériás modell is, ami egy kicsit lassabb lesz. Azzal 7,5 másodperc alatt lehet a százas sprintet teljesíteni, és maximum 238-al száguldhatunk.

Az egyedi spoilerekkel és 17 colos felnikkel dögösebbé varázsolt Octavia RS Race Blue (kék), Sprint Yellow (sárga), Corrida Red (piros), Diamond Silver (ezüst) és Black Magic (fekete) színekben lesz kapható márciustól.