A Karmann cég gyártja a Micrahoz a gombnyomásra nyíló üvegtetőt
Leeresztett tetővel 221, zárttal pedig 426 literes csomagtér áll rendelkezésre
3 fotó
Már a 2002-es Párizsi Autószalon óta lehet tudni, hogy Micra C+C néven keménytetős kabriót dob a piacra a Nissan, amúgy Peugeot 206 CC módra. Az akkoriban koncepcióként bemutatott autónak már a szériaváltozatát is leleplezték, és Angliában év végén meg is kezdődik a forgalmazása. Egyébként a szigetországban lesz a gyártás, sőt a tervezés is ott történt.

A tetőt lehajtva egy normál kabrióként élvezhető a kisautó, rossz időben viszont teljes védelmet élveznek az utasok minden időjárási viszontagság mellett. Utóbbi helyzetben sem kell a plafont bámulniuk a bentülőknek, ugyanis a gombnyomásra -22 másodperc alatt – nyitható-zárható tető üvegből készült. A kis sebesség mellett is működtethető tetőszerkezetet a Karmann cég szállítja a Nissannak.

A 2+2 üléses kabrió az 1,4 literes, 88 lóerős, vagy a 110 lovas 1,6-os benzinmotorral lesz kapható. A normál Micra-nál 110 milliméterrel alacsonyabb, és a tető miatt 90 milliméterrel hosszabb a kabrió változat. Leeresztett tetővel 221, zárttal pedig 426 literes csomagtér áll rendelkezésre.

Ennél kicsit korábban jelenik meg a faceliftes Micra, amit ősztől lehet majd megvásárolni. Külsőleg az enyhén módosított hűtőrácsról, az átlátszó első fényszórókról, és az új lökhárítókról ismerhető fel a megújult Micra.

Belül újak a műszerek, kikapcsolható az utasoldali légzsák, és aktív fejtámlák védik az elöl ülőket. Külsőleg nem látható, de megerősítették a karosszériát, amitől a korábbinál merevebb lett.

A korábbi 1 literes motort leveszik a palettáról, ezentúl 1,2-es, 1,4-es és 1,6-os benzinmotorokkal lesz kapható, az 1,5 dCi mellett. Az 1,6-os motor a Micra 160SR-ben sportosabb külsővel, keményebb futóművel és direktebb kormányzással jelenik meg.