Új autónak tűnik, azonban csak az elődmodell alaposan módosított mása az új Peugeot Boxer. Új az orr-rész és a hátsó lámpatestek kialakítása, oldalról viszont könnyedén azonosítható az új autó az előddel.
A módosítások nagy részét az utaskabinban végezték. A váltókar közel van a kormányhoz, bár ez már a korábbi modellnél is így volt. A vezető előtti műszeregyüttes személyautós, akár a Peugeot 307-esből is származhatna. Egyedül a 170-ig kalibrált sebességmérő árulja el a haszonjármű voltát. A középkonzol kialakítása meglepő.
A kétliteres, 110 lóerős benzinmotoron kívül három dízel választható a megújult Boxerhez. A legkisebb 2,0 literes HDi 85 lóerőt teljesít, a 2,2-es 100-at, a 2,8-as pedig 127 lóerőt termel. Az ötfokozatú kézi sebességváltón kívül négyfokozatú öntanuló automata is rendelhető, mely kézzel kapcsolási funkciót is tartalmaz.
Négyféle tengelytávolsággal, és háromféle magassággal rendelhető a Boxer, így rakodóterének befogadóképessége 7,5 m3-től egészen 14 köbméterig terjedhet.
1978-ban kötött megállapodást a PSA Peugeot-Citroen és a Fiat közös haszonjármű gyártásáról. 1981-ben piacra is került a két konszern közös terméke. Később folytatták az együttműködést a személyautók terén. A két konszern közös tervezésében és gyártásában készülő egyterű négy márkanév alatt mutatkozott be 1994-ben. A négy egyterű utóda ebben az évben debütál a Genfi Autókiállításon. Előzetes információk szerint ezek már sokkal jobban elkülönülnek megjelenésben egymástól, mint a korábbi testvérmodellek.
