A Peugeot és a Ford közösen kifejlesztett dízelmotor-családjának első tagja már Magyarországon is megvásárolható a Peugeot 206-ban. Az 1,4 literes, 68 lóerős dízelen kívül 90, bő 100 és 180 lóerős közös dízelmotorok megjelenése is várható.

90 lóerőt tud majd az 1,4 HDi/TDCi erőforrás töltőlevegő-hűtővel, hengerenként négy szeleppel. A legnagyobb nyomaték 200 Nm lesz. Naponta 2500 közös motor előállítására képes a franciaországi Douvrin-ben található gyár. Erre a mennyiségre szükség is lehet, mivel a Peugeot 206 és 307 mellett a Citroën C3, a C4, a Ford Fiesta, a Fiesta egyterű és a modellfrissítés utáni Focus motorterébe is bekerül az ezernégyes blokk.

2003-ban jelenik meg az 1,6 literes, 100 lóerő és 200 Nm fölött teljesítő Ford-PSA dízel. Alig tudni valamit a jelenlegi kétliteres PSA HDi motorok utódáról. A munkamegosztás szerint kétezer köbcenti alatt a PSA, kétliteres hengerűrtartalom felett a Ford fejleszti s dízeleket.

A Ford reszortja egy új motorgeneráció kifejlesztése kishaszonjárművekhez. A személyautók számára egy 2,7 literes V6-os van előkészületben, amely a Fordhoz tartozó Jaguar S-Type mellett a Peugeot 607-be és a Jaguar X-Type-ba is bekerülhet. A Peugeot 2,2 literes HDi-jét a jelenlegi információk szerint nem érinti a megállapodás, ezt a francia konszern egyedül fejleszti tovább.