


Magyarországon összesen 4500 darabot helyeztek forgalomba a 211-esből, melyek többsége különféle vállalatokhoz, mezőgazdasági termelőszövetekhez került, ahol különjáratként és munkásszállításra használták. Érdekesség, hogy a BKV menetrendi forgalomban 5 darab ilyen típusú buszt is üzemeltetett 1975-1985 között a Budavári Sikló pótlására létrejött V-viszonylaton. A társaság emellett 21 ilyen típusú busszal is rendelkezett, ezek többségét azonban nyolcvanas évek elején átadták a volánoknak.
A volánok összesen 672 darabot vásároltak, melyeket elsősorban különjáratban, szerződéses járatként és bérautóbuszként használtak, de előfordultak kisebb forgalmú helyi járatokon, illetve helyközi forgalomban is. Mára kevés működőképes darab maradt ebből a típusból, azok többsége pedig magánfuvarozóknál van.
Az IFA-hajtásnak köszönhetően a típusból rengeteg példány került a volt NDK-ba is, de a rendszerváltás után Románia és Lengyelország is vásárolt belőle használtan. Az NDK-ba készül változatokat elől-hátul kézzel működtethető ajtókkal szerelték. Külföldre összesen 1100 darab készült belőle, a németek mellett szállítottak néhány 211-est Vietnámba és Ausztriába is.
