A Kravtex-Kühne csoport új autóbusza – a gyártó tájékoztatása szerint – 1 tonnával lett könnyebb, mint a hagyományos alacsonypadlós buszok, ennek köszönhetően 10-15 százalék üzemanyag megtakarítására képes. A vázszerkezet mosonmagyaróvári Kühnében, az automataváltó az Allison szentgotthárdi gyárában, a futóművek pedig a Rábában készültek.
Az Econell City egy LE-kivitelű, azaz alacsony belépésű konstrukció, amely a második ajtóig alacsonypadlós, hátul pedig normál padlószintű. A Credo honlapján olvasható hír szerint ez a városi buszok szegmenségben újszerű megoldás, holott már több évtizede gyártanak ilyen kialakítású járműveket. Az alacsony belépésű buszokkal kapcsolatban a leggyakrabban felhozott ellenérv az, hogy az emelt padlószint miatt nehézkesebb a közlekedés az utastérben, továbbá a hátsó ajtóknál lassabb az utasáramlás.




Az autóbuszban nagy teljesítményű, hűtő-fűtő klíma, TFT monitoron alapuló, belső audio-vizuális utastájékoztatás, illetve a négykamerás megfigyelő rendszer, tolatókamera és ajtónkénti elektronikus jegykezelő, vezeték nélküli internet egyaránt megtalálható.
A legújabb budapesti színtervnek megfelelő, égszínkék buszt az okostelefonnal rendelkező utasok interaktív módon tesztelhetik: az utastérben található QR-kódot beolvasva egy kérdőívet tölthetnek ki, így már utazás közben értékelhetik a járművet. Az észrevételek akár már az első, szériagyártású Econell City-n is visszaköszönhetnek. Az új autóbusz várhatóan tavasszal próbálhatja ki az utazóközönség.


