Amióta 2017 elején az új tulajdonos, az amerikai Liberty Media átvette a Forma-1 irányítását, egyértelmű céllá vált a globális – és ennek sarokköveként az egyesült államokbeli – népszerűség növelése.

Ennek keretében indult el a netflixes dokuszéria, a Drive to Survive, így lett új F1-es futam Miamiban és Las Vegasban, így vette „nevére” az F1-es a pár hét múlva bemutatkozó hollywoodi játékfilmet, de az elmúlt egy év még így is szintlépést hozott.

Az elmúlt hat hónapban igen komoly reklám-/marketingpartnerségeket jelentettek be: megérkezett az LVMH luxuskonglomerátum – mely hivatalos időmérőként a TAG Heuert, hivatalos pezsgőként a Moet & Chandont hozta –, beszállt a Hot Wheels kisautókat gyártó Mattel, a Lego lehengerlő kampányt indított 2025-re, nemrég pedig kiderült, hogy az F1 2026-tól a Disney-vel is összedolgozik majd.

Alig pár nap telt el, máris itt az újabb megaüzlet bejelentése: a Forma-1 a leginkább az üdítőiről ismert, de az élelmiszeriparban számos közkedvelt termékkel jelen lévő PepsiCó-val is megegyezett.

A 2030-ig szóló partnerség keretében az F1 rajongói a különböző italokon – Pepsi, 7Up, Tropicana stb., piaconként eltérő –, valamint a PepsiCo egyéb márkáin – Lay’s, Cheetos és egyebek – találkozhatnak majd az F1-gyel, ahogy minden bizonnyal különböző akciók, nyereményjátékok is jönnek.

A hazánkban nem forgalmazott Sting a(z amerikai piacon) a Forma-1 hivatalos energiaitala, a Gatorade a sprintek hivatalos partnere lett.