Az Alpine még tavaly, szezon közben jelentette be, hogy neveltjük, Jack Doohan kapja 2025-re a távozó Esteban Ocon ülését, az ausztrál újonc pedig végül már a 2024-es szezonzárón is rajthoz állhatott a francia csapatnál.
Aztán viszont még el sem indult az idei bajnokság, amikor arról szóltak a hírek, hogy Doohan alig néhány fordulót (ötöt) kap, mielőtt lecserélik a januárban a Williamstől megszerzett ifjoncra, Franco Colapintóra. A történet nem ért véget: az elmúlt hetekben már azt beszélték a paddockban, hogy az argentin tehetség egyik szponzora nem fizet, emellett Doohant is szeretik a csapattagok, ezért maradhat, már Miamiban jött az újabb fordulat.
Miután Doohan hat forduló alatt sem szerzett pontot, szereplését pedig balesetekkel, büntetésekkel, két első körös kieséssel „színesítette”, a The Race szerint nagy az esélye annak, hogy ki is szállítják az autóból az ausztrált, a jövő heti, első európai fordulóra, Imolára pedig Colapintót ültetik az A525-ösbe.
A sajtóértesülés egybevág azzal, amit Colapinto egyik szponzorának képviselője bekapcsolva maradt mikrofon mellett véletlenül kotyogott ki, ő is Imolát említette a pilóta „bemutatkozásaként”.
Miamiban egyébként a csapatfőnök, Oliver Oakes a hivatalos FIA-sajtótájékoztatón kívül nem nyilatkozott újságíróknak, a fenti elszólás kapcsán annyit reagált, hogy ő is látta a híreket, és biztos benne, hogy Argentínában sokan szeretnék már most az autóban látni Colapintót, de ez a csapat nézőpontjából csak „zaj”, „pillanatnyilag” pedig Pierre Gasly és Jack Doohan a két versenyzőjük.

