A Forma-1-es Japán Nagydíj előtt a Honda kutatási-fejlesztési központjában járt Max Verstappen, a Red Bull-os pilóta kipróbálhatta a márka első nagydíjgyőztes autóját, az 1965-ös RA272-t – a történelmi autót egy 1,5 literes, 12 hengeres erőforrás hajtja. A pikantériája a történetnek, hogy a holland alig bírta beleszuszakolni magát az autóba.
Később csapata világbajnoki, 2011-es versenygépét, az RB7-est is meghúzathatta egy kicsit, ami már a méretek szempontjából is jobban feküdt neki.
Letting the RB7 loose 🤙 @Max33Verstappen isn’t holding back on the banking 🔥 @HondaRacingF1 #JapaneseGP pic.twitter.com/oAEYkHjK77
— Aston Martin Red Bull Racing (@redbullracing) October 10, 2019
Az 54 éves versenymasinába az Indy 500 2017-es győztese, az ex-F1-es pilóta Szató Takuma is bepattanhatott.
It’s time for @TakumaSatoRacer to take the wheel 👊 He’s all set with the @HondaRacingF1 RA272 🇯🇵 #JapaneseGP pic.twitter.com/ID5ffkJPx9
— Aston Martin Red Bull Racing (@redbullracing) October 10, 2019
Time for a @HondaRacingF1 staff photo 📸 この2人の組み合わせ、10点満で言うと何点? 🇯🇵 #JapaneseGP pic.twitter.com/ORannhLuPC
— Aston Martin Red Bull Racing (@redbullracing) October 10, 2019