Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
első vezetés
#első vezetés
Szörényi András
Egy Ferrariban nem számít a fogyasztás
Volt már hibrid hajtású Ferrari, de ilyen még nem született. A 296 az első hathengeres utcai Ferrari, amiből a Gran Turismo Spidert vezettük...
Szörényi András
Van jobb a Toyota és a Honda hibridjénél?
Érett már az X-Trail leváltása, mert bő öt éve volt az előd modellfrissítése és Amerikában lassan két éve piacon van a testvérmodell. Az új Nissan...
Szörényi András
Mivel készüljünk a 480-as benzin eltűnésére?
480 helyett literenként 760 forintot fizetve még jobban fájna a tankolás. A benzinárakra nincs hatásunk, de a fogyasztásra igen, és pont ebben lett...
Szörényi András
619 lóerő az 2,6 tonnával is 619 lóerő
Ritka kombináció, hogy egy BMW úgy legyen rettenetesen erős és veszett gyors, hogy közben cseppet sem sportos. Vezettük a 2,6 tonnás, de 619 lóerős...
Szörényi András
Magyarország legfontosabb villanyautóját vezettük
Hazánkban a kifutó Kia e-Niro volt a piacvezető villanyautó. Utódjából azonban csak a drágábbik elektromos verzió marad meg, ami felértékelheti az új...
Szörényi András
Miért nincs semmilyen hibrid egy új Škodához?
Háromféle benzines és két dízelmotorral marad piacon a Škoda Karoq. Mit tud az S-Cross, a Duster és a Qashqai konkurense a renoválás után?
Szörényi András
Nem kevés három henger 11 millióért?
Egy francia nagyautó simogató kényelmet, vészes értékvesztést és érdekes karaktert ígér. A Citroën minap vezetett új csúcsmodellje sokkal színesebbé...
Szörényi András
Mit mutat az új Opel Astra magyar utakon?
Akkor vezettük itthon az új Opel Astra L-t a kompakt Opelek 12. generációjából, amikor a hazai autógyártás újraindulását jelentő szentgotthárdi Astra...
Szörényi András
Itt az új Dacia. A magyarok kedvence lehet
Vezettük a legolcsóbb nagycsaládi kombit, az öt és hét üléssel gyártott Dacia Joggert. A Dokker, a Lodgy és a Logan MCV közös utóda nagyot szólhat...
Szörényi András
Ez kell majd a nőknek
Mivel ez a kategória alapautója, a Nissan magabiztosan vághatott bele a Qashqai utódjának megtervezésébe. Vezettük a Nissan Qashqai harmadik...
Előző
1
…
5
6
7
8
Következő