Nagy sebesség, késői fékezés, és már repült is a kanyarban egy BMW-s Arlóban. A sofőr füstölve blokkoló kerekekkel sodródott le az útról, majd letarolta egy bolt lépcsőkorlátját.
A borsodi rendőrök nem értékelték a térfigyelő kamera által is rögzített mutatványt, százezer forintos bírságot szabtak ki a sofőrre. Mellékbüntetésként fél évre a jogosítványát is bevonták.
Azért is érdekesek a képsorok, mert az itt látható BMW-nek jó műszaki állapot mellett kormányozhatónak kellett volna maradnia ilyen intenzív fékezés mellett is. A BMW 1978-ban az akkori 7-es sorozatban (E23) tette elérhetővé felárért a blokkolásgátlót, majd az 1980-as évek második felétől már minden modellben szériaként szerepelt a biztonsági extra. Az ABS-nek pontosan az lenne a feladata, hogy ne hagyja, hogy a kerekek akár kisebb tapadású felületen is blokkoljanak, hanem azok gördüljenek, és így a jármű irányítható marad. A videóban szereplő modell jóval későbbi, az 1997‒2006 között készült 3-as sorozat (E46) egy tagja.
